Coole collectie
Pffff
Knappe stukken zitten daartussen
Gaaf!! Hoe bevalt de 5205g?
Lekker hoor! Die Lange
Ja fantastisch natuurlijk. Esthetisch misschien wel het mooiste horloge van de complete Patek collectie.
Het is geen perfectie, dan moet je toch echt bij Lange & Söhne zijn. Maar die imperfecties vergeef ik de Patek graag, heeft ook weer zo z’n charme.
Fijn dat die in de watchroll past
Prachtige collectie!
Van alles wat!
Nee hoor, bij Lange staat de helft ook skeef.
Hele lekkere set, echt een paar topstukken. Geniet ervan
Hmmm interessant dat je dat zegt. Maar je zegt natuurlijk wel meer interessante dingen hier op het forum
. Heb niet de indruk dat mijn Lange 1 scheef is.
Ik doelde vooral op het ontwerp zelf. Waar je bij Lange een mathematische benadering ziet, is de Patek wat speelser.
Hier laat ik het verder bij vwb het bashen van mijn eigen horloges . Ze zijn allebei fenomenaal.
Geweldige collectie!
De kastvorm van de 5205 is zo geniaal, jammer dat je dat nooit goed ziet op de foto’s.
Fixed that for you.
Zowel Lange als Patek halen het niet bij de consistentie en “perfectie” van Rolex.
Maar goed, met wie ga je liever een weekendje weg? De perfecte schoondochter (of zoon) of dat onvoorspelbare zusje (of broertje) met het scherpe randje?
Perfectie is klinisch, perfectie is saai.
Maar nogmaals, top set (ik zie best wat overlap met mijn “collectie”).
Tell me: waar kan ik een goede Nivada vinden voor dat geld?
Ik heb keuze stress.
De main collectie die aangevuld mag worden met wat leuks:
Horloges welke ik nog erg leuk vind en er nog naast houd:
Nu nijg ik om een BB58 zwart aan de collectie toe te voegen. Gewoon omdat ik dit een erg mooi horloge vind. Als ik naar de rest van m’n collectie kijk weet ik weer niet of dat de juiste keuze is. Qua kleur en model zal ie er misschien niet echt uit gaan springen.
Mooie horloges hoor! En ook erg mooie foto’s.
Zou je niet voor een bb58 blauw gaan? Ook erg mooi en zorgt voor iets meer afwisseling.
Overweeg ik zeker. Alleen als ik ze los van de collectie naast elkaar zie dan gaat m’n voorkeur uit naar de zwarte.
Is dit een strikvraag?
Nou, bestellen op de officiële website van het merk, zou ik zeggen… Budget is € 2.000. Dan zit je aardig in de buurt, volgens mij. Of heb ik nou iets heel raars voorgesteld? Nee toch?
True, ik was iets te snel (en vergeleek enkel met de '76 versie van @Bwatched, waar ik niet snel genoeg bij was)
Hahaha spot on, Rolex is en blijft King.