Jouw collectie op één foto deel VIII

Ik vond zelf de BB58 te dicht tegen de SPB aanzitten. Maar ik wil geen “dubbelingen” in de collectie. Als je dat prima vind zou ik er voor gaan want de BB58 is een o zo tof horloge; een betere moderne duiker is er gewoon niet.

1 like

Een blauwe?

1 like

Ik vind het geen probleem om ze voor de time being naast elkaar te hebben. De spb is voor mij de perfecte beater. Mocht hij te weinig gedragen gaan worden kan ie er altijd nog uit.

1 like

Zoals ik al schreef overweeg ik ‘m dus zeker. Qua horloge op zich vind ik denk zwart mooier. Uiteindelijk heb je het horloge om de pols en niet de hele collectie :sweat_smile:

1 like

Klopt helemaal. Voor dit topic staat een blauwe erbij misschien leuker. :grin: Maar je moet 'm uiteindelijk wel dragen. En als jij denkt dat je liever een zwarte draagt, moet je die natuurlijk kopen! Succes met de keuze!

1 like

De BB58 is er ook in taupe. Heb je nog niet in de collectie en wellicht nog mooier :heart_eyes:

3 likes

Mooi maar die gaat nog meer naar de spb toe denk? Is dit de 925? Anders heb ik ‘m nog nooit gezien denk.

1 like

Wordt het geen tijd voor een update :wink:?

2 likes

Is inderdaad de 925. Kan deze aanraden :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Niet bepaald mijn laatste overzichtje….

Eerst wat foto’s hebben van de laatste nieuwe.

2 likes

De huidige staat, maar zoals zoveel hier druk bezig met indikken

:arrow_right: Zenith Shadow staat al in het blauw en is op een haar na verkocht

:arrow_right:daarvoor in ruil de nieuwe Speedy met dank aan @Jobace

:arrow_right: Explorer II gaat er ook nog uit, maar hebben we geen haast mee

37 likes

Die globemaster blijft ook prachtig :ok_hand:

Die heeft me echt zo verrast :star_struck:

Samen met de Sub (kado) eigenlijk alles wat ik nodig heb

Of nou ja, nodig hebt :rofl:

2 likes

Mooie wijzerplaat met diepte. Wit of blauw vind ik beide mooi. Samen met een duiker inderdaad een mooie combi.

Goed uitgerust :slight_smile:

1 like

Wat een mooie collectie!
Ik zou inderdaad de BB58 er bij nemen. Ik heb hier ook lang over zitten nadenken, omdat ook hier een 143 in de collectie zit. Ik hou ook van zwarte dials, maar ben zelf uiteindelijk voor een blauwe gegaan.

Ondanks dat ze op het eerste gezicht qua uiterlijk dicht bij elkaar liggen zou je denken dat er veel overlap is. Nou vind ik dat zelf niet erg, maar als je ze eenmaal naast elkaar hebt dan zie je dat de BB58 in de details toch veel luxer en verfijnder is. Ook door de kastvorm en de dunnere bezel is het een heel ander horloge.

Conclusie… doen! :grin:

Edit, mocht je ze een keer zij aan zij willen zien, stuur dan gerust een pb, dan maak ik foto’s voor je.

2 likes

34 likes

Wat @JuKo hierboven zegt. Als je kijkt naar de andere horloges die je “voor erbij” hebt, dan ligt de collectie wat meer in 1 stijl. Dan is de BB58 prima naast de SPB, ook wanneer beide zwart zijn. En ervaar je alsnog te veel overlap, dan verkoop je de SPB :wink:

2 likes

Het klinkt een beetje denigrerend naar de 143 toe, maar hier ben ik het mee eens. De BB58 wil ik eigenlijk iedere dag wel dragen en moet mezelf er vaak toe zetten om de 143 en de andere horloges te gaan dragen, terwijl ik die ook heel erg mooi vind. :see_no_evil:

1 like

Nice! Maareh, is er ook een specifiek merk dat je leuk vindt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes