wow wow wow, lekker hoor!!!
Ehm… lukt niet. Collectie op 1 video zou wel lukken…
Dat is een topset just there!
Zeer mooie collectie, geniet van je NA . Ziet er echt gelikt uit om je pols
Mooie set! Is de bezel van de groene SMP niet groter dan de PO? Zo lijkt het althans op je foto. Die DSotM blijft ook een topper, prachtstuk!
Nog Omega’s op wishlist?
En wat voor 2 !!!
Bedankt! Dat lijkt denk ik vooral doordat de PO een staal kleur heeft aan de binnenkant van de bezel
Ik kijk wel eens naar de nieuwe Speedmaster ‘57 maar die zie ik mezelf niet kopen voorlopig.
Die coke is toch wel mooier dan n pepsi
Mooi. Een BB58 Navy erbij?
Deze foto nog kunnen maken nadat ik de Zenith Chronomaster Sport had gekocht en voordat ik de Omega Seamaster had verkocht.
De drie horloges linksboven zijn erfstukken.
Zooo die groene Seamaster is wel sexy hoor! Complimenti!
Zeer proficiat! 18238 is zo’n toppertje.
Ik moet zeggen dat ik destijds mijn DJ er ook voor heb opgeofferd (beide champagne plaat, tja) maar dat ik stiekem toch wel een two-tone DJ met jubilee mis. Maar ja, net als jij heb ik ook een stalen medium Santos die die rol wel lekker vervult, dus ja… keuzes keuzes.
Gefeliciteerd. Mooie aanwinst die DD!!
Vet die groene seamaster. Moet ik eens in het echt zien.
Zeker een keer gaan bekijken. Ik was blij verrast door de kleur. Veel mooier dan het “kermit de kikker groen” van de Rolex Hulk. Die heb ik jaren terug op Schiphol gekocht en binnen 1 week verkocht
was vlug binnen dat bandje,staat mooi
Ook maar eens een collage gemaakt met wat favorieten. Alleen wil de Google app niet meer dan 6 foto’s in een collage stoppen. Onmogelijke opdracht
Heerlijke set met stukken die je niet zo vaak ziet!
Wauw, wat mooi!