Die Cartier is medaar toch gaaf
Weer eens wat anders, toffe keuze
Dit had ik ook bij mijn 1e DD. Uiteindelijk een 16233 teruggekocht. Een mens heeft toch een jubilee naast zijn president nodig.
Pfffff noem het maar bescheiden, ik zie daar toch een aantal mooie toppers liggen
Een prachtig veelzijdig kwartet zo
Ja, ook heel tof
Wat een mooie collectie! Toch even een veaag over de Divers 65. Is dat nou die limited in mosgroen, of zijn de kleuren een beetje vertekend en is het de Glow?
Cihan heb jij iedere week een update? Kan het bijna niet meer bijhouden
Die is inderdaad echt anders! Je bent al scherp zo op de vroege ochtend!
De variatie aan Tissots is heel gaaf
Haha I hear you… maar de verslaving is real
Een blik in de Tissot-schatkamer! Altijd leuk! Blijf ze vooral posten! Vind van dit stel de 516 het gaafst. Supermooi exemplaar, deze!
Genoeg te kiezen
Ben er ook nog steeds niet op uitgekeken. Moet alleen nog eens een goede manier vinden om de aanslag op de kast aan te pakken zonder te hoeven poetsen, want poetsen op die geborstelde voorkant is niet zo’n goed idee
Thanks! Ben er zelf ook blij mee… en ondertussen al weer een mooie toevoeging. Maar daar schrijf ik nog wel even een NA over.
En je vraag: het is een Glow, maar fototje is gemaakt bij kunstlicht… vandaar dat de kleur iets anders lijkt. En wellicht opgevallen; er zit een bracelet van een Omega speedmaster op . Ziet er cool uit toch?
Ik zag wel dat er een andere bracelet op zat, maar wist niet dat dit de Speedmaster bracelet is. Volgens mij had ik al eens een foto hier van voorbij zien komen in het Oris topic. Staat hem heel goed!
Heel mooi Erik!
Qua opties zou ik denken aan:
- JLC Polaris
- Zenith Defy Skyline
- Glashutte SeaQ
- Carl F Bucherer Heritage Bicompax
- Glashutte Panoreserve