Jouw collectie op één foto deel VIII

Ach joh, het is net begin december. Nog zeeën van tijd om wat te kopen of flipperen dit jaar, toch?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is wel veilig dat ik TL-1 ben en dus niet kan verkopen hier. Daardoor kan ik meteen ook heel stoer roepen dat ik geen flipperitus heb 🥲

2 likes

rainbow :star_struck:

1 like

niet de beste foto. speedmaster blijft. Tudor staat (met steeds meer twijfel) te koop. Oris ook nog twijfel (kleur plaat en misschien toch stap hoger). Citizen (ook twijfel misschien stap hoger en tevens de two tone incoming).

Alle ongeveer zelfde ltl en vintage vibe.

Wat zouden jullie doen?

Daarnaast (niet op foto) nog een vintage van (schatting) 1914.

Daarmee dus chronograaf, gmt, duiker en dresser/dreslook

1914

17 likes

De 65 en de Omega houden.
Ik ben zelf een echte Tudor liefhebber en stond zelfs op de wachtlijst voor de Pro.
Maar op de een of andere manier vindt ik deze wat te mat, tja de wijzerplaat had voor mij een tintje donkerder gemogen en de GMT wijzer iets feller van kleur sorry Tudormigo’s
De Citizen, leuk maar niet echt speciaal en ik hou niet van datumpukkels.
Maar dit alles is mijn mening he :wink:

3 likes

Omega begrijp ik, oris ergens ook, maar dus twijfel over de plaat. Echter idd zeer mooi en duiker (zomers) mag wel tintje hebben. Overigens op foto echt blauw maar zeer donker. Gmt bij mij twijfel, welke andere gmt is er met vintage vibe zonder een prijskaartje gruwelijk hoog. Citizen vind ik leuk maar idd niks speciaals.

1 like

Niet één foto, de submariner ontbreekt. Die is aan het logeren bij de DNK.

37 likes

supergaaf. Ik zou zeggen nog een chronograaf.
Zie mijn collectie (echter mijn add).
Ik zie dresser, gmt, diver en mis chronograaf.

Daarbij is de explorer de alleskunner

1 like

Nog maar eens een greep uit de collectie :sunglasses:

28 likes

Een prachtige set zo :star_struck:

1 like

Jij bent tissot liefhebber. prima.
Wat is middelste foto rechts?
Lijkt ergens op:

Ook een tissot zo te zien. leuk ding

3 likes

Al is die Tudor wel een beetje een buitenbeentje hoor, die zou ik er uit gooien over een tijdje :wink:
@WatchesAndPugs

1 like

Hij staat te koop. : maar buitenbeentje!?
Jij mag t zo vinden, geen aanval, maar wat zou jij als gmt in de plaats willen zien?

Edit: sorry, niet aan mij bedoeld

1 like

Sorry bericht was voor @WatchesAndPugs :upside_down_face:

1 like

Reeds gezien, sorry

Tja, aan de andere kant is er niet echt concurrentie in die prijs en kwaliteit. Moeilijk man :thinking:

1 like

Dus idd: speedmaster blijft (als gezegd), pro dus ook maar houden. Maar dan de oris 65 en de citizen!?
Wat vind jij?

Oris was jij trouwens over uit: houden

Dus wat dan met de citizen?

Denk dat deze met zwarte plaat weer gaat vertrekken,
de incoming two tone ga houden, en voor de zwarte plaat iets anders ga zoeken

1 like

Ja, dat is wel weer iets anders ertussen.

1 like

Maar dan? wat als dresser ipv de citizen zwarte plaat?
Ergens stond zwarte lederen band voor tissot prx te koop. Vind m niet terug. Zwarte prx met staal en leder lijkt me leuk.

Dus; speedmaster, gmt pro, de oris 65 met blauwe plaat, de citizen two tone, en daarnaast de zwarte prx met staal en leder

1 like

Tudor bb pro is uit de verkoop

1 like