Tof!
Ik ben met deze Speedy ook blij. Draagt wel erg groot door die lichte plaat, maar soit, ik heb al genoeg kleine horloges.
Tof!
Ik ben met deze Speedy ook blij. Draagt wel erg groot door die lichte plaat, maar soit, ik heb al genoeg kleine horloges.
Prachtige wijzerplaat idd
Ook allemaal onzin ook. Heb daarbij ook al een lichte plaat en echte dresser ook totaal niet nodig.
Ben wel klaar denk.
Lekker even 't jaar uitzitten en volgend jaar weer 'ns verder kijken, toch?! Zoals gezegd, mooie set, zo!
Dat zou kunnen idd dat toch weer begint te vreten. Ook heb ik al een aantal gehoord die toch de pro wel zien zitten.
Draagt wel lekker dun zeker, die Tudor?
Fijn setje!
Dacht ik ook. Dank je wel
Die TT Citizen oogt fris
Leuke vintage collectie. En binnenkort een perfecte beater ernaast
Je merkt hem niet eens als je hem om heb maar die gaat er komen in plaats van de Reverso en mss dat alles er wel uitgaat behalve de Omega.
Weer terug naar een 2 piece.
Het is ook al een tijdje geleden dat ik nog een update geplaatst heb. Er is 1 en ander veranderd alleszins en dit wordt de finale collage van 2022 (hoop ik ).
De 65 is nog niet binnen, maar dat zou volgende week snel moeten veranderen! Wie weet schrijf ik wel eens een review over het Fratelloris duo.
De PO en de Tangente zijn binnen voor service. Dus het is sowieso nog even wachten vooraleer de set weer compleet is
Plannen en wensen?
Ik ga me vooral even bezig houden met Omega volgend jaar. Ik denk in de eerste plaats aan een mooie Chronostop en een (rose)gouden Pie Pan Connie. De blauwe Skyfall 38,5 Aqua Terra of de blauwe Globemaster blijf ik ook prachtig vinden. Of misschien een Dynamic of iets anders nog. We zien wel
Op de langere termijn komt er wel nog een Grand Seiko SBGY in de 1 of andere vorm. En misschien toch een Reverso. En Zenith blijft ook een sympathiek merk. Genoeg om van te dromen!
Eerst even genieten van de set
Erg mooie set zo Jasper. En benieuwd naar welke omega je vangt volgend jaar.
Erg mooi
Mooie set hoor! Maar ben benieuwd naar het vervolg. Je hebt al voldoende omega’s, eerst een Zenith
Dankje! We zullen zien, vintage is minder voorspelbaar dan moderne collectie. Maar ik heb tijd
Als er iets op mijn pad komt, kan het altijd anders lopen he
Metropoliscollection heeft een mooie constellation te koop in het goud.
Heerlijke set zo, Jasper.
fris zoiezo. Uit zn eigen al en tevens hagelnieuw