Die heb ik ook nog even overwogen, maar die heeft best een lelijk krasje op de wijzerplaat.
oei dat zijn nou net van die in het oog springende dingen waar ik ook niet goed tegen kan
Bedankt voor de tip! Spijtig van de kras inderdaad. Anders was ie ook al weg geweest vermoed ik
Dank! Ik ben best tevreden!
Zo goed had ik de foto’s niet bekeken blijkt🤓
Daar ben ik wel een beetje jaloers op. Ik zou ook willen dat ik mijn eerste horloge nog had. Fantastisch hoor! Bovendien een mooi voorbeeld dat alles uiteindelijk relatief is. Ik snap de persoonlijke waarde goed, bovendien geweldig dat hij het ook nog steeds doet!
Dat is nu eens een minder courante, maar heel mooie set! Prachtig
Draag je ze allemaal even vaak of zit er een favoriet tussen? De VC lijkt me de gemakkelijkste keuze
Gaat redelijk gelijk op. De UN nu even wat minder, die is leuker voor in de zomer.
En de Hèrmes blijkt toch wel een heel prettig alledaags horloge te zijn.
Wow!
Über coole collectie dit, hats off!
Die is echt top. Ik vond hem nog leuker op de oranje band, maar da’s misschien niet zo’n makkelijke kleur om vaak te dragen.
Exact dit. Altijd leuk als je aan de bepaalde stukken kunt zeggen van wie de collectie is. En bij jouw is dat zeker het geval.
Behelpen inderdaad
Mooie niet alledaagse collectie hoor!
De oranje band is zeker mooi, maar hij doet het best goed op meerdere bandjes. Alleen de 21 mm. maat is wat vervelend.
Die Hermes is 1 van de tofste modellen hier op HF
Mooie collectie zo!
Precies mijn kop thee: die Hermes dibs