Jouw collectie op één foto deel VIII

Na alle omzwervingen uiteindelijk hier op uitgekomen.

78 likes

Indrukwekkend drietal. Kennelijk wel jouw ding, stalen ‘do it all’ horloges. Ik zou er zelf nog wel een iets meer dressy horloge bij lusten. Maar ook zo een lekkere set!

2 likes

Mooi hoor. Van welk jaar is de DD?

1 like

Mooi dat de explorer weer in de collectie zit. :+1:

1 like

Hiuer zou ik de hobby ook wel mee kunnen parkeren
prachtige set

2 likes

Thanks! De Santos kan evt. nog op leer en het zijn allemaal bescheiden maatjes. Dit bevalt me qua stijl het beste.

Uit 1990. Net als mijn vrouw. Er liggen grappen op de loer, maar laat ik het eens netjes houden vandaag :wink:

Er “moet” niet veel in de hobby, maar deze hoort er gewoon bij voor me :ok_hand:

4 likes

Ik moet het doen het met deze twee. Dat lukt momenteel aardig!

41 likes

Wat verandering weer. Van Rolex Air King naar de klassieke Datejust. En een roségouden Montblanc erbij.

De prachtige titanium GS staat te koop.

64 likes

Prachtige collectie. Ongeveer 89% niks op aan te merken :sweat_smile:

1 like

Mooi verzameling weer, denk dat je ook recht maakt op de titel van flipperkoning…

Ps ben wel enthousiast over de laatste flipper acties!

1 like

In een plaatje, grootste miskoop en mooiste horloge van het forum :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Miskoop of niet, het verhaal dat je een MoonSwatch had toen het nog hip was is velen meer waard dan het horloge zelf :upside_down_face:

3 likes

Ach. Hij doet dienst wanneer ik iets om moet dat gejat kan worden…verder ook een prima dingetje hoor. Gewoon, een Swatch, beetje dure Swatch.

1 like

Meteen met NA; de Longines Record Heritage

38 likes

:heart_eyes: alleen rechtsonder niet

Mooi hoor, voor een 36mm DJ gegaan?

1 like

Klopt. Toch een klassiekere Rolex in mijn ogen. Blij mee!

2 likes

Hermes is wel een kek horloge!

2 likes

Die Citizen spreekt mij ook wel aan! Mooie set.

1 like

Die Hermes is echt wel tof. Mooi dat deze zo anders toont op een andere kleur band, mooi hoor :heart_eyes:

1 like