Jouw collectie op één foto deel VIII

Dank je, erg blij mee.

Op dit moment zou ik zeggen de Tudor :slight_smile: Maar dat is ook de nieuwste dus zit nog in de honeymoon.

2 likes

Nu een collectie van 27 Seiko’s

Nog 3 nog gaan😀

61 likes

Ik heb de niet-duiker gevonden :partying_face:. Helemaal rechts onderaan :face_with_monocle:

2 likes

Yep de landschildpad :+1:

1 like

Indrukwekkend Seiko collectie. :+1:

Huidige stand van zaken.

Doelen: een GS, speedy en Santos M

47 likes

Fijn setje :+1:t2:

1 like

Heel gaaf! Genoeg keuze! Heb je een favoriet?

Wat is dat voor een opbergsysteem?

Mooie set Seikos, hier mist nog duidelijk een Uemura SPB153 in de mooie kleur groen :slight_smile:

Prachtige Seiko collectie! Als toevoeging zou ik de S23635J nog toevoegen, naar mijn mening de mooiste Seiko duiker met die mooie wijzerplaat. Denk dat @MannetjeMar het hier ook wel mee eens is😎

:ok_hand::point_down:

3 likes

Kleine update. Ik zocht te completering van mijn set nog een sportief maar enigszins dressy horloge, liefst blauw. Ik had twee Zeniths in gedachten, maar die waren me toch nog wat te dressy. Te dicht op mijn JLC dress horloge. Deze Nomos kwam op de radar. Eerder gehad in zilver/wit. Toen weggedaan omdat ik toen ook een wereldtijden horloge van JLC had. Maar die is ook long gone.

Vandaar deze. ‘Nachtblau’, wat varieert van zwart tot een soort petrol, afhankelijk van het licht.

Groot fan van het sympathieke merk Nomos geweest altijd. Alleen de nieuwe trend naar groter (41mm) vind ik jammer. Deze Zürich is ook niet klein, maar draagt/oogt kleiner dan die 41mm modellen. Mooie maat.

Dank aan alle meedenkers met mooie alternatieve ideeën. Er kwam veel moois voorbij! Maar zoals dat gaat, toch mijn eigen gang gegaan.

Zo, nu ben ik echt klaar. (Niemand die het gelooft, ikzelf ook niet…)

Maar in mijn ogen wel een afwisselend setje met redelijk onder de radar horloges (geen bling) met hier en daar een kleine twist.

68 likes

Indrukwekkende verschijning! :star_struck: Geniet ervan.

1 like

Bijna dan! Alleen nog iets op rubber misschien.

2 likes

Ben toch meer van Tuna stijl. Gebruik een horloge vitrinekast.

Heb nog een vitrinekast te koop staan voor 20 stuks

1 like

En weer een uitstekende keuze.

Mooie aanvulling!

1 like

Die ziet er ook goed uit, is nu nog boven het budget :grin:

2 likes

Ha! Die Glashütte, daar zit ook een rubberen band bij!

1 like

Indrukwekkende en mooie Seiko collectie!
Zo gefotografeerd lijken het er ineens… 54 :wink:

1 like

Zo dan. Klaar.

1 like

Niks meer aan doen! Zeer gevarieerd👌

1 like