Jouw collectie op één foto deel VIII

Zeer gevarieerde collectie :ok_hand:t3:

Ben wel benieuwd of de 41mm niet toch nog gewijzigd gaat worden naar 40mm of kleiner :wink:

1 like

Welke 41mm?

Super collectie Tom. Over een week wellicht weer anders maar het is altijd goed in balans :slight_smile:

1 like

Gelukkig, de Zürich is 40mm :wink:

1 like

Ja, ja, ja! Goed bezig.

Het zij je vergeven.

1 like

Ik wilde je nog aan het twijfelen maken met een MM300 :sweat_smile:

Maar dikke collectie Seiko’s! Voor mij zou het wat veel (in aantal) van het goede worden :crazy_face:

2 likes

Leuke toevoeging die Nomos. Ik houdt van dit soort collecties! :ok_hand:t2:

1 like

Voor de komende week? :smirk:

2 likes

Ik hoop stiekem dat Tudor volgend jaar met een BB58 two tone komt….

2 likes

Heel gave toevoeging! complementeert de rest van de collectie ook!

1 like

Het is gewoon leuk om te volgen. Ik vind het bijna altijd mooie horloges, ook zij die weer gaan. Ben trouwens wel benieuwd naar een jaaroverzicht!

2 likes

Hmmm, Ik neem mezelf even in bescherming denk ik.

3 likes

De weltzeit blijft mooi Tom. Mooie set zo weer.

1 like

Lijkt me heeeeel verstandig idd :wink:

1 like

Dit is het op dit moment. De grand seiko staat te koop maar hoeft niet per se weg.

30 likes

Aha dat is die advertentie! Een Grand Seiko is voor mij bijzonder door de prachtige afwerking, maar die van jou heb jij goed afgewerkt :face_with_head_bandage:

Inmiddels weer wat veranderd.

Helaas afscheid genomen van m’n groene '73 Seiko 5 Actus, hij droeg voor mij niet prettig op het originele epileer bandje. Ik kon hem gelukkig voor een zeer goede prijs verkopen en de nieuwe eigenaar is ermee in z’n nopjes.

Ook m’n Oriënt Sport Chrono heb ik er tussen uit gevist en in de verkoop gezet, 3x een quartz chronograaf was wat teveel van hetzelfde i.m.o.

Gelukkig ook vintage nieuwkomers in de vorm van de Oriënt Tristar, Seiko Lord Matic en Citizen Eagle 7. Vooral deze laatste verwacht ik lang te houden, onwijs blij mee.

20 likes

Valt in de praktijk wel mee maar ik ben liever iets te eerlijk in een advertentie. En een horloge is om te dragen

3 likes

Van 11 naar 3.
Werd erg onrustig van de volle doos.
Nu niks om de pols, dus er mag er volgend jaar nog één bij komen

26 likes

Fijn setje van 3 toch :slight_smile:

1 like