Haha ik vind de rhodium minder dan de blauwe en ik vind de zwarte BB veel mooier dan de blauwe.
En de YM eruit klappen en de BB58 houden?
Explorer, met BB58 een echte diver, santos is ook niet verkeerd
Thanks man!
Wel knap trio hoor. Zou je verder weinig aan hoeven toe te voegen
@Official_Timekeeper Wel lekker overzichtelijk. Moet zeggen dat vintage bij mij ook opvallend veel in de horlogekist blijft liggen…
Ik mis in beide scenario’s nog een leuke chrono.
Leuke chrono altijd +1
Mooie aanvulling, net weer even anders.
Ging wel snel. Kreeg hem net voorbij in mijn feed #algoritme
Wat is/komt er voor terug?
Ja ik ben niet zo’n grote chrono liefhebber. Ik ben ook niet echt een “check-off the boxer” die een diver, dress, beater, chrono etc moet hebben. Ik kijk meer naar verschillende scenario’s waarin ik horloges gebruik en probeer daar mijn collectie van 3 tot Max 5 pieces op af te stemmen.
Tja hoewel de yachtmaster officieel geen diver is, omdat hij door Rolex niet als zodanig gebrand wordt, is hij dat in feite wel met triplock-crown, rotating bezel (ja bi-directional, maar wie duikt er nu écht met een duiker), de robuustheid, design van de dial. Het is eigenlijk een submariner+, met bi ipv uni bezel.
Alleen horloges die je vaak draagt, wat het ook is. Dat is eigenlijk gewoon het mooist. En draag je het niet? Weg ermee. Maar goed, ik ben een slecht voorbeeld. Een deel van de collectie wordt aanzienlijk meer gedragen dan een ander deel. Een 3-piece, bestaande uit horloges die maximale draagtijd krijgen, lijkt me geweldig!
Mooie collectie heb je!
Die GS gmt is ook echt nergens te krijgen. Wat een tof ding.
De woorden balans en veelzijdigheid kom je hier erg vaak tegen. Eigenlijk gaat het gewoon om wat je op zichzelf staand mooi vindt. Je draagt gewoonlijk één horloge per keer. Op dat moment gaat het niet om wat er nog meer in de kist zit. Daar ben ik na dik 12 jaar horlogehobby eindelijk achter
Vergeet de woorden keuzestress en onrust niet
Dat was bewust
Wijze woorden!
Ik hou van setjes en overlappen.
-
Dat bevestigt alleen maar wat je mooi vindt
-
Dan ga je weer denken ‘klopt niet, is dit nodig varianten op tzelfde’ En hup dan komt de #onrust
Dit topic is n vloek hoor
Mijn stelregel is: je draagt maar 1 per keer
Precies dat
Een prachtige set zo
Even een update van de collectie, want er is een BB58 bij gekomen
Ik wilde naar een 4 piece collectie en ben hier heel blij mee. Is er overlap? Ja, alleen maar! Moet er niet een andere type horloge in je collectie? Ja, zou kunnen, maar waarom?
Heb je niet een kleurtje nodig in je collectie? Neuh… donker past bij mijn ziel
Kortom… ik ben tevreden!
de tijd van de SKX171 mod loopt een uur achter… foto is verpest
Perfect trio zo!