Lekkere duidelijk voorkeur en dan in 4 variaties, mooi toch!
Mooie horloges!
Heb je een favoriet?
Prima foto en prima collectie!
Nee niet echt. Ze hebben allemaal wat. De Seiko SPB143, Oris en BB58 zijn wel horloges waar ik heel lang over heb zitten nadenken. Als je ze maanden later nog steeds zo gaaf vind, dan is het een goede keuze geweest voor mij , dus ze staan alle drie op een gedeelde eerste plek.
De SKX171 heb ik in februari gemod. Doordat ik hier weken mee bezig ben geweest (jezelf er in verdiepen, tools aanschaffen en vervolgens de onderdelen) is het een soort horloge geworden dat echt alleen van mij is. Ik draag hem wel minder vaak, maar hij staat niet heel ver onder de eerste plaatst haha.
Ik heb een Quartz crisis.
Er moet zsm een handwinder bij. Leuke vintage Grand Seiko waarschijnlijk.
Of zijn er nog tips voor een nieuwe handwinder, <40mm, <€1800?
NOMOS club, tangente, orion,… noem ze maar op.
Ja Nomos Club is een optie! Kleine seconde vind ik heel leuk. De andere Nomi’ zijn me te Bauhaus.
Maar dit is ook :
Alleen import uit Japan vind ik spannend.
Ik moet het op vakantie even met wat minder doen
Groene OP is een vakantie aanwinst
Edit: vind iemand anders dit soort foto’s maken ook dood eng met kans op vallen?
Ik zou het vooral doodeng vinden om er 2 in de hotelkluis te leggen waar elke hotelmedewerker bij kan en vervolgens bier te gaan tanken aan het zwembad.
vaak ben je te bang
Heerlijk lijkt me dat je je gewoon niet druk kunt maken over risico’s.
Ik snap je volledig! Duikers zijn te gek!
mooi setje hoor.
34mm is toch klein vindk. Mss voor een Meister gaan dan, minder iconisch, maar 37.7mm en ook knap in zijn eenvoud.
Wat een geil trio dit! Heb je eigenlijk niks meer naast nodig.