Bij sommige post hier denk ik dat er teveel rolex in een collectie zit, maar gek genoeg heb ik dat bij de jouwe niet. Het is gewoon jouw ding en ze zijn erg zorgvuldig geselecteerd. Er valt over de meeste horloges ook veel te vertellen. Top
Oh! Ook je Grand Seiko’s?
knallers!!!
Geweldige collectie Fitz👌🏼 al het beste van 1 merk!
Gemengde gevoelens hierbij… prachtige collectie en leuke kleuren. Alleen voor mij persoonlijk jammer genoeg allemaal allemaal dezelfde kastvorm/band.
Gooi er eens een ander merk tussen of eventueel een cellini.
Zeker.
Prachtige mix tussen Oud-en-Nieuw (hoe toepasselijk)!!
Prachtig.
Wel weer plannen om iets nieuws te zoeken?
Of vanaf nu een “1-piece collectie”?
Zoals het er nu uitziet is dit het einde van de hobby. De Polaris mag ook een keer weg ten faveure van een Omega AT. Dan is het mooi geweest. Maar ja …… dat zijn de plannen op 1 januari
Wat een knallers allemaal!! Gelukkig had ik mij vuurwerk bril op.
Dat bestaat volgens mij niet! En een upgrade naar een Memovox Polaris zou ook al verandering zijn
Mooie jet!
Thanks!
Schitterende gevarieerde collectie! Het valt me nu pas op hoe tof ik zo’n Sea Dweller op een oysterflex band vind, perfecte spec die ik nooit zie
Yes dankjewel, precies mijn doel, ondanks dat het beperkt is tot 1 merk probeer ik de meest bekende modellen te vermijden en een balans te vinden in specs die net wat minder gebruikelijk zijn en onderling zo veel mogelijk variëren.
Rubber op de Seadweller is eigenlijk mijn favoriete combo. Voornamelijk omdat ik me dan niet zo stoor aan die rammelband
Hiermee ga ik 2023 in. Benieuwd wat er nog bij zal komen of zal veranderen! Het wordt vast weer een tof horlogejaar met 1 of 2 nieuwe stukken
Mooie set. 3 echt andere horloges.
Erbij? Of nog iets eruit? Maar welke.
Ja, dat is dan weer de pest als je maar 3 horloges hebt.
Die Doxa moet de zomer toch gaan halen en de BB36 gaat er sowieso niet uit. Dus ja, dan wellicht toch de Omega. Jammer want is een supertof ding, maar ik vrees dat het de enige optie is.