Afgelopen jaar hebben de vintage horloges gezelschap gekregen van 2 nieuwe moderne horloges met de Speedy (die ik in de huidige uitvoering nog steeds “spot on” vind) en op de valreep nog de GS (die ik nog steeds even betoverend vind). Geen idee wat 2023 gaat brengen. Allereerst maar een wat achterstallig service onderhoud voor de Dynamic en de UG en ik denk nog wat meer mooie banden om te wisselen. Ik overweeg tegelijk bij de service ook de band van de Dynamic te laten opmaken (en evt de kast van de UG. Dat laatste blijft wat vloeken in de vintage kerk natuurlijk ). Iemand nog tips voor een goed adres?
Dat van de BB36 wist ik, tja die Doxa is tof voor de zomer ( nog 6 maanden eer het zomer is) dan zijn we minstens al weer 4 horloges verder
Die Omega is tof, maar … pffff kan je verder ook geen raad geven.
Haha als dit het resultaat is van 12 jaar doorrommelen dan zou ik zeggen: hou dit vol! Lekker gerommeld om tot zo’n bizar mooie collectie te komen hoor
Hele mooie mix van vintage en modern, in merken en materialen. Op dit moment maar 1 overlap met mijn eigen bescheiden collectie maar heel veel wat ik best zou willen of al gehad heb