Ze zijn alle drie zo verschillend dat ze eigenlijk alle drie moeten blijven
Ik ga denk ik de Speedy eens in het blauw gooien en kijken of er interesse is. Dan zien we het wel weer wat er dan gebeurt
De Tudor ben ik teveel aan gehecht en de Doxa hoeft écht niet weg. Ga geen toffere duiker/zomerhorloge vinden voor dat geld namelijk.
Heerlijke set en gevarieerde set!
Niet alledaagse klassiekers!
2023 start hiermee; de ruil met @illewoare is hierin al verwerkt.
Het is na 12 jaar langzaam maar zeker een beetje uit de hand gelopen.
Afbouwen, upgraden en doorrommelen: alle scenario’s voor 2023 staan nog open.
Schitterend
Erg fraaie collectie
Heel mooi
Waanzinnig mooie horloges.
Jlc
Zenith
Lange
Rolex en dan die groene omega
Lichtelijk misschien . Maar wel een hele mooie set die getuigt van goede smaak. Die GMT is een hele mooie aanvulling vind ik
Pracht collectie, met name de drie op rechts
Geweldige collectie.
Afgelopen jaar hebben de vintage horloges gezelschap gekregen van 2 nieuwe moderne horloges met de Speedy (die ik in de huidige uitvoering nog steeds “spot on” vind) en op de valreep nog de GS (die ik nog steeds even betoverend vind). Geen idee wat 2023 gaat brengen. Allereerst maar een wat achterstallig service onderhoud voor de Dynamic en de UG en ik denk nog wat meer mooie banden om te wisselen. Ik overweeg tegelijk bij de service ook de band van de Dynamic te laten opmaken (en evt de kast van de UG. Dat laatste blijft wat vloeken in de vintage kerk natuurlijk ). Iemand nog tips voor een goed adres?
Hele mooie collectie
Geweldige collectie!
Dat van de BB36 wist ik, tja die Doxa is tof voor de zomer ( nog 6 maanden eer het zomer is) dan zijn we minstens al weer 4 horloges verder
Die Omega is tof, maar … pffff kan je verder ook geen raad geven.
Gave collectie! Die 2 moderne horloges zijn super aanwinsten.
De kast van de UG opnieuw laten opmaken is zeker controversieel. Maar je vroeg om Tips: Misschien Tempus Midwoud, die kunnen laser polishen.
Haha als dit het resultaat is van 12 jaar doorrommelen dan zou ik zeggen: hou dit vol! Lekker gerommeld om tot zo’n bizar mooie collectie te komen hoor
WAT.
EEN.
COLLECTIE.
Prachtig!
Hele mooie mix van vintage en modern, in merken en materialen. Op dit moment maar 1 overlap met mijn eigen bescheiden collectie maar heel veel wat ik best zou willen of al gehad heb