Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

En de verkoop is verlengd zag ik op Facebook.

1 like

Mooie Timex als je van groen houdt

1 like

2 likes

Een khaki field voor een leuke prijs was wel aardig geweest maar denk ondertussen te laat om op de bonnefooi te gaan.

1 like

Das weer goedkoper dan hier in het blauwe deel :joy:

Is dit geen scam? Alles nog maar 1 op voorraad.
Zo niet, zitten er een hoop pareltjes tussen.

https://timcovoordeelmarkt.nl/product-categorie/horloges-sieraden/

3 likes

Lekker dan! :joy:

1 like

Lijkt me geen scam, snelle scan langs meerdere bronnen geeft mij geen gefronste wenkbrauwen.

Ik las dat het om een opgekochte partij van een juwelier gaat, zonder dozen. Ik neem ook aan dat er geen papieren oid bij zitten eigenlijk. Maar dan - als het goed is - een nieuw horloge voor minder dan gebruikt. Het is een internetaankoop dus kan retour. Keuzes.

Ik heb een bestelling geplaatst, achteraf betalen, dat lijkt mij safe. Ik reken maar nergens op maar ben benieuwd :man_shrugging:

2 likes

Het staat in ieder geval netjes aangegeven :smile:

1 like

Welke is het geworden?

De Seitona :wink: :crossed_fingers:

Niet die witte toch? Die krijg ik niet meer in mijn mandje (door jou).

Deze is ook leuk.

4 likes

Geen scam, was eerst een fysieke actie only in Eindhoven maar de restanten nu dus online gezet begrijp ik! Mooie deals hoor, ik pas even voor de verandering :sweat_smile:

2 likes

Ik reken maar nergens op, maar dat jij niet kan afrekenen geeft mij wat meer hoop…

Staat ook een mooie presage GMT. Maar teveel voor een lollige impulsaankoop.

Ook gek, die had ik ook besteld…

Geintje :stuck_out_tongue:

Was wel een runner up hoor, ook gaaf!
Toeval wil dat ik die panda gisteren nog heb staan beloeren bij de juwelier. Ik durf nog geen “incoming” te maken. Erg benieuwd of er wat deze kant op komt, maar blok op bestelling stemt positiever dus thanks voor die input!

1 like

Graag gedaan. Komt weer door die @Cihanski.

2 likes

Ik krijg steeds een error wanneer ik probeer af te rekenen, het horloge wat ik wil is niet meer op voorraad :frowning: En mijn tweede keuze, de alpinist daar werkt de hele pagina niet van. Jammer want het waren geweldige deals!

1 like

Ik denk dat ik die voor je neus heb weggekaapt. :face_with_hand_over_mouth:

Ik rij er straks naar toe om op te halen. Eens even kijken hoe en wat ze nog hebben en hoe het zit met garantie.

3 likes