Hé @The_Don er is er hier nog 1!
Mooie veelzijdig collectie. En toch titanium verschillend
Ik was een beetje aan het puzzelen… maar ik denk dat dit het voor 2023 is en blijft.
Ik zou nog graag een Submariner Date 16600 of Sea-Dweller 16600 toevoegen, maar dan moet er worden ingewisseld. Maar dat is denk ik een slecht idee. Want ik zou niet weten wat!
nou ik zou het wel weten!!!
die twee trouwringen
Ja ik voel me nu niet meer zo eenzaam, op naar nummer 3! Wie durft!
Welkom TL85. Normaal begin je op TL (trustlevel 0) en velen hier zien TL3 als iets onbereikbaars, maar jij begint op level 85. Respect
We houden het stil
Alsnog welkom Tim.
Mooi collectie bij elkaar getrommeld.
Welkom op HF, Tim en prima collectie!
Dat zou meteen de helft van m’n collectie kosten ben ik bang.
Dat hebben wij gisteren al gedaan bij van Baal
Welkom!
Prachtige collecties allemaal! Ik ben nieuw hier en laat ook mijn collectie maar even zien hoewel het er niet echt tussen past met het merendeel nietszeggende klokjes en met gepaste schaamte tussen al die grote merken
Hier komt het:
Anyway toch leuke tijden aan beleeft en nu de nietszeggende klokjes weg doen. Maar goed, ze hebben altijd goed dienst gedaan en uurwerken toch wel goed en zelfs met lange gangreserves van automatische uurwerken. Toch blijkt er ook wel enige passie voor horloges en kijk watertandend naar jullie mooie collecties. Wie weet, one day is het voor mij ook haalbaar.
Dank om mee te genieten van jullie passie en vooral kennis!
Foto 2 zijn leuke horloges! Die eerste foto…. niet mijn kop thee….
Enige waar je je wat mij betreft voor moet schamen zijn fakes. Iedereen begint ergens.
Je hebt in m geval een kleurrijk gezelschap uitgezocht.
Je hebt een super leuke collectie!
Mooie verzameling zo Erik!
Mooie aanwinst maar de Polaris was ook fraai! Vond de GS zelf best een dikkerdje om de pols…