Jouw collectie op één foto deel VIII

Prachtig! Wij hebben een overlappende smaak. Al kan die Cartier mij niet bekoren, de rest zou ik ook zomaar (even) kunnen dragen!

1 like

Zo de kneiter! Mooi.

2 likes

Dat is een bonte mengeling :grinning:. Welkom, draag wat je mooi vindt. Dat is het leuke van deze hobby. Iedereen vindt iets anders mooi.

3 likes

Welkom Roan, hier starten met een collectie van 15 horloges lijkt mij geen valse start :grinning_face_with_smiling_eyes:.
De collecties die hier voorbij komen zijn soms indrukwekkend en prachtig, maar het gaat uiteindelijk om jouw eigen smaak en horloge reis

2 likes

Prachtige set :ok_hand:

2 likes

:raised_hands::raised_hands::raised_hands:

Prachtige collectie. Gewoon lekker doorrommelen :ok_hand:

2 likes

Super collectie!

Zoals je weet snap ik die keuze van jlc naar GS niet helemaal :sunglasses: maar het is je gegund!

2 likes

Blij met deze horloge’s…

… hoop er dit jaar nog een chronograaf aan toe te voegen!

34 likes

Mooie collectie Peter :+1:

1 like

Ik vind de GS dan weer een heel terechte wissel, tussen al dat zwart duikergeweld. Heel mooie set :ok_hand:

1 like

Die YM is gewoon veel vetter dan een sub date die iedereen en zijn schoonvader al heeft. Ik zou het zo laten, wanneer ga je die sub of dweller dan omdoen waar je Yachtmaster niet kan? Never.

4 likes

67 likes

Ziet er goed uit!
En nog een plekje over :sweat_smile::+1:

1 like

Klopt! Ben nog aan het bedenken wat er in moet komen

1 like

Lekker collectie en de BB Pro springt lekker in het oog :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Thanks! Die BB Pro blijft interessant idd

1 like

Jammer dat je de Alpina pilots zo weinig ziet langskomen… Erg leuke collectie!

1 like

…en klaar!

Tijd voor een nieuwe hobby :sweat_smile:

1 like

Heerlijke collectie @Erik11

Mooie aanwinst de GS

1 like

Eindelijk mijn Planet Ocean terug van een revisie dus hier een overzicht van mijn kleine verzameling met een paar oude horloges om de doos gevuld te krijgen maar die ik nooit meer draag.

42 likes