Steeds verder aan het downgraden ….
…., en het bevalt prima!
Leuke Edox !
Mee eens… alleen die BB58 doet me af en toe weer verlangen naar een Submariner 16610. Lijkt me tof als setje! Maar idd, zonde om die YM weg te doen.
Niks mis mee, toch?
Vind dat altijd zoiets: ‘upgraden’, ‘downgraden’…
Koop gewoon wat je leuk vindt en geniet ervan!
Een duidelijke linker- en rechterrij.
Prachtige collectie
Lekkere collectie, ach die paar oudjes erbij staan toch ook prima beter dan lege vakjes.
Lekker duo zo , mooie CW en een heerlijke Squale
Stijltje
Mooi gevarieerd en stijlvol
Mooie collectie! Hoe bevalt die nieuwe Grand Seiko GMT?
Bevalt heel erg goed, ik vind hem echt supermooi met al die verschillende reflecties bij lichtinval. Lees best vaak dat de stalen band wat tegenvalt maar ik vind hem zelf echt mooi en hij zit ook perfect om mijn pols. Ben er heel erg blij mee!
Ik ben blij dat mijn vrouw andere hobby’s heeft, maar om te zien wel heel tof, zo’n mooie collectie
Toffe set zo amigo het is je gegund
Mooie set!
Ja, dat lees ik ook vaak over Grand Seiko banden. Zelf heb ik er ook eentje maar vind het juist een fijne band! Wel een gedoe beetje goed af te stellen met van die halve schakels.
Ik zie af en toe wel lume op Grand Seiko, maar dat is vaak toch net wat te weinig op de wijzers. Bij deze iets bredere wijzers lijkt er iets meer lume op te zetten. Hoe bevalt de lume je?
Lume is prima maar niets speciaals, vind ik ook niet echt nodig op dit horloge.
Die omega darkside…schitterend
Heel fijne collectie! Vooral de linkerzijde is classy af.
Wat tof! Die Basculante is echt een fantastisch horloge, heerlijk om te mix and matchen met banden. Classy, casual, het kan allemaal