In plaats van de Nomos, wellicht iets uit het blauwe gedeelte? Lichte wijzerplaat en gegraveerde Breguet cijfers
Ik zou eerder overwegen die Rolexen met zwarte wijzer door te geven. Die doen mij weinig in dit geheel.
Ik neem aan dat je bedoelt zwarte wijzerplaat?
Die 5513 is de allerlaatste die ik verkoop. Nog nooit een betere maxi dial mk1 gezien.
Zo die is lekker!! Proficiat!
Ik hou van gouden speedy chrono’s op leer
Echt een geweldige set dit!
Dank voor de suggestie, maar ik ben bang dat dat ook een DNK-slaper zou worden.
Cheers!
Ik ook. Ben nog op zoek naar een leuke alternatieve band, iets minder formeel. Maar daar ga ik even een rustige tocht van maken.
Rubber is ook een optie wat mij betreft, zoals de OEM strap van die Panda die uit de huidige collectie. Maar die is dan meteen weer 300 piek.
Dank, Tom.
Zwarte nubuck.
Fantastisch geheel zo! Vanwaar de snelle aftocht van de Nomos eigenlijk?
Zonde, die speedy hoort om leer imho.
Nah. Goud en croc is een beetje een ouwen lullen combinatie.
Ik zou m op een zwarte nato zetten
Lekker strepen trekken op de 18k cashback. Rubber kan best goed staan, ik krijg het beeld van een DD op rubber niet uit mijn hoofd, stond niet zo gek als het klinkt.
Ik zou er een lekker casual bandje opzetten, canvas met een print.
Tja, je ne sais qoui. Prachtig horloge, maar toen ik hem in de collectie-collage aan het toevoegen was vond ik hem er onvoldoende uitknallen.
Wellicht heeft hij iets meer tijd nodig om te groeien, maar ik zit nu (als niemand anders hier hem wil) nog binnen de retourtermijn, dus er moeten wel knopen doorgehakt worden.
Misschien eens kijken naar die roze Club ofzo, die vond ik ook wel zomers.
Mm, ik ben normaliter niet zo’n enorme NATO-fan, maar op sommige horloges kan het wel erg goed werken. Eens proberen.
Jij snapt mij tenminste Siedo.
Valt wel mee… tis geen perlon
Ik heb het hier niet over croc, waarmee ik niet wil zeggen dat croc geen bestaansrecht meer heeft, maar in dit geval zou ik een van deze 2 proberen:
Ok je bent van de chrono’s.
Indien 1665 dan een zenith en de sd4k uit.
Indien 1675 dan inderdaad 2 zeniths uit.
Maar beste lijkt me gewoon horlogebudget oprekken
@Stifstaf is warm.
Wat mij betreft de shadow en de JLC eruit voor een 1675(0)
En de witgouden daytona mag van mij wel geelgoud worden. Maar ik snap de liefde voor die witgouden ook wel een beetje. Zeker in het licht van de rest van je collectie.
Sorry vincent,
Ik vind een dergelijk bandje afgrijselijk.
Haha, dit is wel echt het verkeerde soort redenering, maar dat zal ik je niet hoeven uitleggen.