Dat sowieso!
Ik dacht dat je iets anders bedoelde met ‘blauwe selectie’ gezien je aanbod
Dat sowieso!
Ik dacht dat je iets anders bedoelde met ‘blauwe selectie’ gezien je aanbod
Ah, nu vat ik hem
Maar het sloeg echt op de kleur. Deze zijn niet te koop
EDIT: niet alleen jij begreep het zo, het eerste verzoek is binnen.
Wat een mooie collectie! En dat is dan alleen nog maar het ‘blauwe deel’!
Die Cartier staat toch in het blauw?
Volgens mij is alles te koop bij meistersinger.
Al dan niet met doos of bracelet.
Ja die wel, maar het is geen overzicht van horloges die ik aanbied.
Van deze selectie vind ik het heel moeilijk wat te laten gaan en van de meeste weet ik zeker dat ze niet zullen gaan
Wat is dat nu voor bullshit? Je weet er helemaal niets van jongen
Dat heb ik met de mijne, al denk ik dat de X-33 na de vakantie zijn tijd heeft gehad, toch de vreemde eend in de collectie;
Van de Omega’s voor mij ook de ‘‘minste’’
Ook heel mooi! De Speedmaster en gouden ZEP zijn mijn favorieten!
Voor mij ook
De enige quartz en dan ook nog eens digi, polstijd is toch te beperkt om te houden.
Ik had het ook anders begrepen. Ik dacht al: gaat hij nu echt die eerste 3 omega’s laten gaan
Nee hoor, geen zorgen, zeker niet. De Snoopy valt wel tegen maar gaat toch nog niet weg
Hoezo? Wat valt er tegen?
Het is een ontzettend leuk horloge en ik houd van een Speedmasters die net even niet de standaard zijn. Feitelijk is er ook niets op aan te merken en Rocket-Snoopy is super tof, maar als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de Chronoscope ernaast, dan vind ik de tweede minstens zo mooi.
Het tegenvallen zit hem voornamelijk in de prijs. Eigenlijk vind ik het in vergelijk met het overige aanbod een slechte deal, zelfs voor list. Ik vind dat je voor dat geld meer moet leveren dan een Snoopy op een stokje
Je kan bij Meistersinger gewoon alles krijgen hoor Meeste voor list en soms wat korting.
Schitterend
Snap ik wel, het is een speedmaster aan de prijs van een collectors-item. Maar het is wel echt een collectors-item.
Sommige merken vragen de prijs van een collectorsitem voor een mooi afgewerkte duiker.
Wat mij meest zou storen is dat je het mooiste van een speedmaster niet ziet. De Lemania.