Jouw collectie op één foto deel X

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Proficiat! Inmiddels uitverkocht, benieuwd hoe deze in real live eruit ziet :wink:

1 like

Leuke collectie en de incoming Kurono is héél cool! :ok_hand:t2: Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto’s daarvan

1 like

Blijft een van de favorieten.

5 likes

Ik ben zelf ook zeer benieuwd! Er zijn een viertal exemplaren onderweg naar het forum, dus er zal vast wel een NA topic volgen. We gaan zien wie de eerste is :blush:

Ik zal mijn best doen om wat mooie shots te maken :+1:

Inclusief mijn NA van deze week nu een quintet. De Garmin is bedoeld voor het sporten maar evengoed een gewaardeerd onderdeel van mijn kleine collectie.
Met de nieuw aangeschafte Cartier Santos ben ik echt in mijn nopjes. Two Tone heeft me nooit aangesproken maar op dit horloge vind ik het echt heel goed staan (maar dat berust vanzelfsprekend geheel op mijn persoonlijke voorkeur).

Fijn pinksterweekend iedereen!

49 likes

Nog een mooie Staudt erbij en klaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lekker bezig!! Mooie set

1 like

Ik ben het zeker met je eens! Jij bent wel een echte liefhebber hè?

1 like

Wat een collectie Jasper! :heart_eyes: Mij WEL bellen als je die Snoopy of Roze Zenith Chrono ooit weg wil doen :hugs: :crossed_fingers:

1 like

Super leuke set dit! Heerlijk

Ik vind CW ook steeds leuker worden. Deze versie is ook echt een mooi horloge

1 like

Heel smaakvol! Geniet ervan. En die Reina is :+1: :sunglasses:

1 like

Zeker, staat bij mij bovenaan de lijst

1 like

Ik mis een all time classic rolex in deze collectie. :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En ik maar denken dat een medium Santos de „semi-dresser“ bij uitstek was……

3 likes

Onderstaand de stand van zaken na recente aanschaf Staudt. Overige bestaat voornamelijk uit bont gezelschap van merken als Skagen, Danish Design, Seiko, Kenneth Cole, Burberry, MoonSwatch, Junghans en Prominent.

54 likes

Die Dumont en Carrera zijn wel echt fantastisch. Mooie collectie

3 likes

Heel mooie set met klassiekers en een paar “speciallekes” :ok_hand:

1 like

Nou moe. Alsof ik in jouw kast heb zitten neuzen. Santossen, BB’s, Speedy én wederom een CK859. Chapeau. Mooie stukken heb je weten te verzamelen. Geniet ervan! :+1:

1 like

U heeft smaak meneer. De Staudt springt er driedubbel positief uit :+1:t2:

1 like