Prachtige IWC en de Witgouden Sub springt ook in het oog
Dank, erg blij mee vooralsnog maar je weet hoe het gaat, ergens gaat het weer kriebelen en dan verdwijnt er weer iets in het blauwe gedeelte of op C24 om plaats te maken voor… sjah , wat eigenlijk.?
Inmiddels hebben alle horloges wel een herinnering dus dat maakt het dat ik nog geen keuze wil maken welke plaats gaat maken…
De voorliefde voor Tag en IWC blijft, de Kirium is over 3 dagen 24 jaar oud , gekocht als trouwhorloge (want ja, daarna gaat het geld aan andere dingen op dus nu kan het nog, hoor het mijzelf nog zo zeggen tegen mijn aanstaande ) .
de Portuguese 7days is de derde, 2 keer verkocht, 2 keer spijt , drie maal is scheepsrecht…
Mijn ontslagvergoeding 2 jaar geleden heb ik stuk geslagen op de Cookie monster (mijn vrouw heeft werkelijk waar géén idee wat het ding kost en dat hou ik graag zo, heb eventuele vragen ‘afgekocht’ met een prachtige OP date voor haar) en zo zijn er meer verhalen, van de horloges gekocht tijdens verre vakanties tot aan gebeld worden na een lange wachtlijst, denk dat iedereen ze wel heeft.
maar goed, de Casio is de meest betrouwbare van het stel , heerlijke grab-n-go voor het weekend
Super mooie collectie man! Paar toppers. Waaronder ook die IWC’s
leuk!
Da’s nog eens een collectie! Mooie set (TAG) Heuers ook!
Prachtige collectie.
Je glassbox Heuer (panda) vind ik misschien wel het leukst.
Mijn meest gedragen 9-tal. Super blij mee.
Weet nog niet wat ik als volgende stap wil zetten. Ik ben niet van “1 merk”, ook niet van “1 type”. Voorlopig rustig aan doen?
Iets unieks als een Freak oid?
Want verder zou ik het ook niet weten.
Wauw! Prachtige verzameling.
De Freak is zeker gaaf!
Ik denk wel eens aan een mooie Annual of Perpetual Calendar. Maar met veel rouleren en veel in een externe kluis, is dat niet handig. Heb ook weinig zin om dan met een push-pin steeds te moeten corrigeren.
Tja, met een dato ed zou ik niet per definitie nog meer complicaties nodig hebben.
Een compleet andere complicatie als een Freak is dan toch weer leuker om te dragen in de roulatie, vind ik.
Wauw wat een supermooie collectie!
Wie durft te strepen ?
De witgouden Sub en de Ingenieur bizar!!!
. Hoeft niet. Mag allemaal blijven.
Ik durf, maar er valt niet veel te strepen. De helft van de collectie zijn “eindstukken”
Waaronder “jouw” Zenith
Prachtige collectie hoor ! De Lange & Sōhne
@Bauhaus
Prachtige diverse set!
Vintage misschien een optie?
Grappig dat je je PO kennelijk meer draagt dan je 2254. Qua comfort wint de 2254 het voor mij namelijk makkelijk van de 2201.50.
Schitterend! De AT is wel een heel mooie aanvulling geworden. Een vleugje blauw en sportief met een dressy kantje.
Het volgende idee komt vast wel weer snel om de hoek. Rust in de tent is teken dat je op het goeie spoor zit
Die bovenste drie zijn stuk voor stuk grails, fantastisch zeg