Jouw collectie op één foto deel X

Nog een tricolor :blush:

3 likes

Heb je gelijk een thema voor de verzameling :thinking:

1 like

Die navi bestaat ook in veel kleuren.

Maar ik ga wel eens een pas-sessie doen bij den Nomos dealer

1 like

Ik doe er nog eentje, nu met het hele soepje dat daadwerkelijk gedragen wordt (hoewel sommige zelden).

61 likes

Zijn er nog schatten die niet gedragen worden?

1 like

Bakje Rolex, Omega en Cartier. Fraai :star_struck:

1 like

Welke draag je zelden?
Of beter, welke draag je veelal?

1 like

Mijn zaterdag-gokje: Speedy het meest en de plastic tegenhanger het minst? @tompj ?

1 like

Bingo!

Ook de Junghans draag ik minder vaak.

Die zitten in de categorie Casio. En mijn oude Rolex die mijn vrouw draagt. En mijn golfhorloge draag ik regelmatig. Maar sta erom bekend dat hij direct na de laatste hole meteen in de tas gaat en dan een echt horloge om gaat.

3 likes

Heel mooi!

1 like

Leuk die Unimatic. Is hij nou zoveel groter dan de rest? Of lijkt dat zo…

1 like

Jij houdt van zwarte wijzerplaten :grin:

1 like

In crescendo

1 like

Ja, die is 41,5 mm. Heb er een aantal nato’s bij in verschillende kleuren, erg leuk! De LHD is 42mm geloof ik. Heb nog een Record Dirty Dozen (nu weg voor onderhoud) en dat is de kleinste met 36 mm :wink:

Ja, dat klopt zeker! Heb wel eens een witte plaat geprobeerd; niet echt mijn ding. Griijs en blauw vind ik soms ook wel wat trouwens :wink:

1 like

De eerste NA van ‘24 is binnen, dus tijd voor een update. Gisteren de TH Carrera Glassbox in het zwart mogen toevoegen, en wat een plaatje is het! Wilde initieel voor een blauwe gaan, had ik eerder gepast en kan wel iets van kleur gebruiken in de verzameling, maar na het zien van de zwarte in het echt was ik snel 100% overtuigd dat dit de juiste is.

Nu mag er wel een tudor uit denk ik :thinking:

63 likes

Wel een NA topic waard.

2 likes

Erg mooie set. En mooie dress-tool balans.

2 likes

Ik zal eens een poging wagen vandaag of morgen :+1:t2:

Dank! Ja de balans is leuk zo. Misschien iets van kleur toevoegen , maar vind het meeste wel lekker tijdloos zo ook.

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge :partying_face:

1 like