Buitengewoon leuke collectie.
Schitterend! Er zitten een paar echt bijzondere stukken tussen. De Nijntje springt er echt tussenuit, heel mooi
Je hebt een punt! Gevalletje chronologie. De Seiko was eerder. Als de Citizen eerder was, had ik deze Seiko waarschijnlijk niet gekocht. Hoewel de kleur een leuke toevoeging is. Als je inzoomt, is er wel veel verschil met veel scherpere/strakkere indices en meer bijzondere dial bij de Citizen.
Merk op dat alle 4 de horloges qua kastvorm in vooraanzicht nagenoeg hetzelfde zijn. Helemaal mijn smaak blijkbaar.
Heel fraai! En met de verbeterde bracelet. Niks rationeels, maar ik vind het wel leuk om verschillende merken te hebben. En de Photic blijft!
Daar zit wat in. Dit geldt niet voor iedereen
Snap ik
Oftewel dit is je harde kern? Je hebt de sea dweller toch niet weg gedaan?
Ja naar de kluis… Dat is enige waarover ik twijfel in de 4 piece. De 5 digit SD of de 6 digit Sub.
Maar net wat je prettiger vind, ik ben echt helemaal fan van hoe mijn 16570 draagt, zou voor geen goud een 6 digit explorer 2 hoeven
Nee man.
Houden zo
Nu ik nog eens naar deze foto kijk. Denk ik wel, lekkere verhouding qua usual suspect merken en eigenlijk totaal het tegenovergestelde daar van
Jazeker, ik ben daar erg blij. Ik zie 'm niet zo snel vetrekken, eerlijk gezegd. Een Sea Wolf stond al erg lang op m’n lijstje.
En vooral ook nog een erg mooie! Gefeliciteerd met de aanwinst!
Een update van mijn collectie, met als laatste toevoeging de Seiko 62MAS (SJE093).
Eigenlijk wel tevreden met de huidige staat.
Zoals gewoonlijk weer veel veranderingen. Te veek om elke keer een update te plaatsen zelfs . Ik zal je nog wel eventjes helpen met de volgende update.
Eruit:
Wellicht die oranje seiko nog, die heeft al geen jaar draagtijd gekregen
Erin:
Vanwaar een Reduced en een Professional?
Mooi setje van 4. En ja zo een set wat alles covered is erg lekker. Meer heb je niet nodig.
Ik denk er ook altijd zo over na en verschillende stijlen vind ik leuk als je een paar horloges hebt.
Ik mis alleen nog de GMT en iets op staal. Santos mis ik niet, GS is meer horloge en een mooie dresser.
Mijn Dress, dive, chrono set
Mooie set zo! GMT heb je natuurlijk bijna nooit echt nodig maar daar zijn er wel wat mooie van op staal. Rolex vind ik zelf te duur voor wat je krijgt bij de huidige prijzen, zelf vind ik Tudor dan leuker maar ook GS heeft een paar toffe versies op staal…en je kunt ook de Speedy of BB op staal zetten en je bent klaar!
Die Reduced kwam als eerste en is m’n trouwhorloge. Om die reden gaat hij dus ook nooit meer weg. Ook al blijft @Sebastiaan het tegen beter weten in het proberen.
Maar de Reduced heeft me wel enthousiast gemaakt voor de Speedy dus toen is de Professional al snel gekomen. Dat is wel een beter en mooier horloge in alle opzichten.