Dat zou zo maar kunnen hoor. Sowieso wordt in Mei de mooie HFLE 2024 verwacht en dan maar eens zien of het mechanische vuurtje weer wordt aangewakkerd.
Oei, G-Shocks, leuk en alweer een tijde geleden…
Dat zou zo maar kunnen hoor. Sowieso wordt in Mei de mooie HFLE 2024 verwacht en dan maar eens zien of het mechanische vuurtje weer wordt aangewakkerd.
Oei, G-Shocks, leuk en alweer een tijde geleden…
Van links naar rechts:
Jaeger LeCoultre Memovox 3041 (cal K814)
Ducal (Felsa 693)
Omega Geneve 166.041 (cal 565)
Rolex Datejust 126200 (cal 3235)
Kit watch (STP6-15)
Status zoals ie nu is:
Maar. Ik denk dat er binnenkort toch wat uit gaat. Vermoedelijk de San Martin en de DW-6900, wie weet ook de Scurfa nog wel…
Het is wel weer eens tijd voor een collectie update, mijn laatste was vorig jaar augustus. Sindsdien zijn er weer wat dingen bij gekomen, gegaan en of bevinden zich nog in het blauwe gedeelte.
Eerst beginnen we even met, een foto van, hoe de collectie er in augustus uit zag.
Wat is er gegaan?
De casioak, is middels het blauwe vertrokken naar een nieuwe eigenaar. Hij heeft lange tijd in de doos gezeten, want het digitaal analoog stond me niet meer aan.
Wat staat er nog in de blauwe?
De rode black bay, de gene waar het verzamelen mee begonnen is. Echter ligt deze te veel in de kluis en zijn opvolger is er al. Dus rustig afwachten tot een nieuwe eigenaar zich meld.
Wat is er dan bij gekomen?
In september stond er ineens een wilde sinn u50 tegiment in het blauw. Waar ik al een tijdje naar keek. Snel de trekker overgehaald. Heerlijk horloge, goeie maten. Dus die wordt nu veel als werk horloge gebruikt want hij kan wel wat hebben.
Vervolg verscheen er in december ook een cwc hier in het blauw. Eentje die destijds voor de Royal air force was gemaakt. Keus was snel gemaakt, want ik was net overgestapt naar de luchtmacht.
En als laatste kwam iets meer dan 2 weken geleden toch wel echt een klapper. Een 16570 polar, iets waar ik ook al langere tijd naar keek. Maar eerst nog niet durfde, watch only, maar alles zag er goed uit. Wel een tijdje over na moeten denken, maar uit eindelijk toch ook de knoop door gehakt.
Ik hoop nu voorlopig rust te hebben in mijn collectie. Echter vrees ik van niet, mijn smaak lijkt te verschuiven naar kleiner en platter. En dingen zoals een gtg afgelopen zondag helpen ook zeker niet mee. Maar ik moet zeggen, als ik deze foto weer zie ben ik toch ook wel een beetje onder de indruk. En zeker blij met wat ik heb. Want ik heb niet vaak alles zo in huis.
Mooie collectie zeg, prima mutaties ook
Ik zou deze uit het blauwe gedeelte halen
In plaats van de Sinn
nie verkeerd
Vette collectie! Hoe voelt de ‘kwaliteit’ van de 16570 tov de Black Bay GMT aan?
Zit jij nou gewoon op mijn sinn te azen?
Als het horloge potje niet leeg was zou ik eerder je Burgundy overnemen
Best goed voor dat die van 2003 is. Op een bepaalde manier is het minder goed, maar niet op een storende manier. Dat moet je ervaren. Maar vind vooral het platte en lichte van de 16570 heel fijn
Op het punt van er moet iets uit, voor dat er weer iets in komt?
Mooie collectie hoor!
Nog nooit iets verkocht. Ga ik misschien ook wel niet doen. Collectie is voorlopig helemaal op orde. Wil sparen voor een Staudt guilloche chronograaf
Hele fraaie update, prachtige collectie
Klein maar fijn… in november het linker horloge gekregen, in de tussen tijd de rechter 2 gekocht.
Witte dials, opzoek naar wat kleur… komt nog wel.
Wat dacht je van zwart om mee te beginnen
Of lekker anders en geen zwart🕶
Nee jokes, die komt er binnenkort, hoogstwaarschijnlijk een mooie chrono met zwarte dial