Jouw collectie op één foto deel X

Wat zouden jullie aan mijn verzameling toevoegen? En welke zouden jullie eruit gooien?

Prachtige collectie en een heerlijk kwintet Tudors :star_struck:

1 like

Dank je wel, ben ook erg blij met mijn Tudor’s. Er gaan binnenkort wel een aantal de collectie verlaten en hopelijk ook weer aantal nieuwe (weet helaas nog niet welke, haha. Te veel moois op de markt!)

2 likes

Waar ben je naar op zoek Ronnie?

Ik heb er zeven weggestreept, dan hou je er zeven over.
Wat ik wel in deze collectie vind passen is de TH Carrera glassbox 39mm

9 likes

Waanzinnige collectie.

1 like

Ik denk er wel hetzelfde over ongeveer. Op de Uemura na gaan de door jou doorgestreepte waarschijnlijk de horlogedoos verlaten. Die Carrera is idd een mooie optie…

1 like

Heerlijk :star_struck::+1:

1 like

Alleen nog kleur bekennen :grin:

37 likes

De Pro ontbreekt nog :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Zwarte duikers blijven de klok slaan:

En een Moonswatch

75 likes

Die heb ik gehad, toch geen klik mee. Ik wacht de nieuwe releases van w&w 2024 af. Mocht daar niks leuks tussen zitten dan komt binnenkort de Ranger nog in de collectie.

3 likes

Nice Man!

1 like

Veel andere dingen geprobeerd ook wel hoor, je weet wel boxes/ segmenten aftikken enz, maar als je hart toch bij duikers ligt moet je gewoon daar voor gaan toch? :wink:

7 likes

Dat is in theorie leuk en geinig voor in dit topic. Verder kun je inderdaad beter gaan voor waar

ligt.

2 likes

Doxa :star_struck:

1 like

Gewoon dragen wat je mooi vindt inderdaad. Een beetje afwisseling is wel leuk natuurlijk, want ik merk dat ik altijd wel een favoriet heb als ik heel gelijkaardige horloges heb. Dus ze moeten wel een beetje uniek zijn, anders heb ik geen reden om de ene boven de andere te kiezen. Maar vinkjes zetten werkt ook niet hier :wink:

3 likes

Een beetje teveel overlap naar mijn smaak, maar dat maakt ze niet minder mooi. De Panerai springt er wel uit met die stalen bezel, op een goeie manier :+1:

1 like

Ik wil er graag nog een GS met elegance kast bij trouwens :wink:

Maar dan moet er eerst wat uit en dat is lastig.

Mooi te horen dat die nog steeds op de verlanglijst staat. De GMT blijft een mooie optie. Maar ga je die wel dragen dan, als je meer een duiker fan bent?

Wie weet komt GS ooit wel eens met een 40mm duiker, dan is’t een no brainer :wink:

Sub eruit, de SD is zoveel mooier en heeft ook de Rolex stijl. Een gemakkelijke verkoop en je kan die altijd terugkopen als je hem mist. Of direct dan een upgrade naar de mooiere kast van de 124060 (jouwe is een 114060 toch?) :slight_smile:

1 like

Lekkere collectie hoor. Duikers zijn altijd +1. Gmt heeft ook een bezel dus lijkt ook net een duiker. Laat je niets wijsmaken.
En wat zie ik, de santos eruit? Die trekt nog wel aan me, net als de planet ocean moet ik toegeven. :ok_hand:

1 like