Jouw collectie op één foto deel X

Heerlijke collectie :star_struck:

1 like

Iets gedownsized, maar ik vind het nog steeds net een beetje druk in de box.

50 likes

Opgelost

7 likes

Hahaha!! Nee joh!!

Die zijn net nieuw en basisspeler! Als er iets moest gaan dan zou het het Seiko monster moeten zijn. Daarna wordt het moeilijk,… de Oris wellicht?

Bedankt voor de suggestie in ieder geval.

1 like

Na vier jaar het kwartet toch maar compleet gemaakt, met de SPB117. :partying_face:
De Seiko Alpinist is gewoon een super-tof horloge! :smiley:
Ook met een datumloepje, een Prospex-logo en een 6R35-uurwerk. :roll_eyes:

38 likes

Gaaf!

Op hoeveel horloges wil je uitkomen? We strepen graag met je mee :grin:

1 like

Uiteindelijk is 10 in de kist en één om de pols wel mooi! Maar als ik dan wat nieuws wil dan moeten er nu dus nog 2! :sweat_smile: gaan.

2 likes

Thank me later :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het monster is genomineerd. De Flieger blijft, die is geweldig! (En nog maar net binnen).

Niemand die de topstukken wegstreept?

7 likes

2x Squale 1521 is wellicht wat veel maar ik weet dat je in een fase zit.

Hier mijn suggestie. Heb je best wat budget voor wat nieuws.

3 likes

De rootbeer is bruut, die moet blijven :upside_down_face:****

2 likes

Haha Ja! Ik denk dat we hier mee moeten stoppen, haha. Ik kom er niet uit!

Van de Bell & Ross is de wijzerplaat wat aan het verweren zag ik, dus die kan ik maar lastig verkopen. Bij de toekomstige service moet er dan denk ik maar een nieuwe plaat in.

Wel mooi dat niemand de Pressges nomineert! :+1:t2: Ik ben dol op die horloges! Ook de Maurixe Lacroix :heart_eyes:

3 likes

Zo, die kou is ook weer uit de lucht, happy to help !:+1:t2:

3 likes

Oeffff,…… Dat ruimt lekker op! Dan hou ik een 5 piece collectie met nog wat ruimte voor iets nieuws!!!

• ik krijg er al wel een beetje buikpijn van, hahaha
1 like

Even doorzetten en dan weer wat leuks uitzoeken!

1 like

:sweat_smile: ik heb al een heel deel er op zitten… ik had eerst 2 kisten vol,….nu begint het wel pijn te doen als er wat weggaat.

1 like

Nu begint het echte werk :muscle:

1 like

+Glycine Combat Sub incoming
+Ebel Le Modulor als het even meezit

Roerige tijden… 4x vintage toegevoegd en 3x weggedaan. De harde kern Breitling/Nomos/Roamer/Casio blijft in elk geval. Ben benieuwd waar we over een paar maanden staan.

46 likes

Dit weekend was goed voor een dubbele update. Al een tijdje was ik op zoek naar een Cartier Santos na lang twijfelen welke versie ik wilde. Na veel lezen en plaatjes kijken, kwam ik tot de conclusie dat ik een Cartier Santos Galbee XL (2823) wilde. Twee weken geleden was ik in gesprek met een verkopende juwelier in het noorden van het land, maar nadat ik nog enkele vragen stelde over de servicebeurt die was uitgevoerd, kreeg ik het bericht dat het horloge aan een ander verkocht was. Ik baalde als een stekker en had de 2823 nog niet in het echt gezien. Daarom wilde ik een exemplaar die ik kon zien en passen en waar doos en papieren bij aanwezig waren.

Voor de komst van de Santos, moesten de Seiko Sarb017 en de Seiko Sarb066 het veld ruimen.

Vorige week werd ineens een Santos aangeboden in Brussel, dus nog enigszins aan te rijden.

Zaterdag is de Alpinist met pijn in het hart verkocht, het blijft zo’n mooie verschijning, helemaal voor de prijs.

Zondag met vriendinlief naar Brussel en daar de Santos gepast. Op slag verliefd. Het was een lastige onderhandeling met de verkoper, maar daar heb ik vrede mee.

Onderstaand de huidige SOTC.

Sarb066 gaat snel naar het blauwe.

43 likes

Die Nomos blijft tof

1 like