Jouw collectie op één foto deel X

Als die Tudor hard genoeg daalt, wil ik hem wel.

5 likes

De grapjes blijven hier maar komen.

1 like

Know your facts. Die is al keihard gedaald. Voor deze prijs vindt je geen 2de transitional. :slight_smile:

1 like

Zeg je dit morgen ook nog :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zeg doen!

1 like

Vooral om mn andere horloges gelijk te zetten in de ochtend :rofl: Maar draag em ook op lange wandelingen, bij het snoeien in de tuin en klusjes aan fiets of auto. Ligt verder ook niet in de weg.

Daar ben jij toch wars van :wink: Die Bausele vind ik sympathiek, de eigenaar is een toffe vent en hij gaat mooi mee op vakantie. Denk inderdaad dat het geen blijvertje is, maar we gaan het zien.

Jij bent geen fan van de VPC, maar ik vind die toch net wat spannender dan de Breitling. Ook is de Breitling, met zn gepolijste vlakken, best kwetsbaar.

1 like

Daar heb je die geweldige Chronomaster toch voor?! :grin:

1 like

Die pak ik juist als ik niks gelijk wil zetten :wink:

Maar een G-shock kan je altijd wel gebruiken vind ik. Fate is een heertje, die zal zich nooit vies maken, maar ik ben een onbeholpen boerenlul en moet/wil dus ook wel eens klussen of lomp doen :slight_smile:

2 likes

Plus waarom zou je hem wegdoen? Wat krijg je er voor, 3 tientjes en een 6-pack. Voor het geld hoef je hem niet weg te doen.

1 like

Je kunt m ook weglaten uit je collectie… heb geloof ik 2 gshocks. Die fotografeer ik niet.

1 like

'Hmm… maar dat zeg je eigenlijk dat ze het niet waard zijn om in je collectie toe te laten? Ik vind G-Shock een tof merk met een sterke geschiedenis.

2 likes

Ik vind dat zo heerlijk. Ik gebruik em tegenwoordig ook regelmatig om een ander horloge goed te zetten :blush:

1 like

Deze liefhebberij werkt niet alleen met feiten.

2 likes

Vandaar dat de prijs ook super is. :joy::joy:

Pure liefhebberij. :grin:

1 like

Muah. Ik vind ze met name praktisch. En ik waardeer t merk en de geschiedenis maar ik heb er minder een band mee dan met mechanische horloges. Dus ik gooi ze in een la.

Maar… Die Bracelet… Die is briljant. :wink:

1 like

Eensch

Schitterende collectie. Bovenste rij houden. Rij onder wegdoen zou ik zeggen. Succes!

1 like

Je hebt gezopen hoop ik!

1 like

Niet om 10:00 uur in de ochtend :joy::joy:

Interesse in een horloge?

1 like