Ja, er zijn altijd eigenwijzen hè ….
Niet de meest fotogenieke iteratie, maar wel een heel draagbare. De linker drie zijn goed voor zeker 95% van de polstijd. Hiermee zit de boel mooi op slot, want binnen dit budget wens ik niets anders dan wat er nu ligt, en ik ga het budget op dit moment ook zeker niet verhogen. Laten we het tevredenheid noemen.
Voor 95% perfectie voor jou op dit moment en 5% marge om wat te ontdekken of aan te klooien.
Doe je goed Koen Mooie foto ook!
Heel mooi en voor elke gelegenheid wat moois.
Erg leuk ensemble
Geniet ervan zou ik zeggen! Mooie keuzes, de OG Metro blijft een bijzonder leuk model
Dank, heren
Ja, die heeft een hoop uithoudingsvermogen hier! Hij draagt ook verrassend groot voor z’n 37 mm. Eigenlijk ongeveer zoals de Ebel, die 41 mm is.
Heerlijk.
Gewoon een toffe foto en leuke set zo hoor
Nog iets of de wensenlijst, of helemaal goed zo?
Mooi Koen, de vintage kant is serieus uitgedund. Nog 7 dagen en dan zie ik hoe blij ik haar maak.
Haha, jazeker, mijn wensenlijst is altijd onverantwoord lang, divers en duur. Ik had korte tijd mijn zwarte Hamilton Intra-Matic weer terug, maar de magie was weg en ik heb hem aan een vriend cadeau gedaan. Toch laat het idee van een chique zwart horloge mij niet helemaal los en deze vind ik nu vrij sterk:
Maar voor nu: helemaal goed zo.
Ja, dat klopt wel. Het kan verkeren. Maar wat onvoldoende aan bod komt moet gewoon weer weg, des te meer als er actief afgetroggeld wordt
Mooi all-round setje hoor. Niks mis met uitdunnen, consolideren en genieten van wat je hebt.
Die Longines is goed!
Hele mooie set!
Prachtig