Nee hoor. De beste overgehouden.
Het waren er 4. Alleen zo kun je beslissen he
Nee hoor. De beste overgehouden.
Het waren er 4. Alleen zo kun je beslissen he
Is een zwarte chrono.
Bizar lekker!!!
Leuke foto zo weer eens op een andere manier dan hoe ze hier normaal voornij komen.
Toffe collectie ook
Ook tragisch, zijn naasten wisten kennelijk niets van hoe serieus die passie was!
Als die dingen nou niet zo duur zouden worden verkocht. Snap eerlijk gezegd niet waarom Kurono de productie niet wat zou kunnen verhogen. Er zit toch geen echt handwerk in?
En zo snap ik gelijk weer waarom er zoveel te doen is rondom de RO.
Haal ik 'm snel weer weg, want niet de mijne.
Mooie set zo
Zenith chronograaf op leer erbij is geen gekke gedachte toch?
Ik zie liever de Covergirl op de ladder bracelet ertussen.
De Zenith El Primero is dat voor mij
Beter houden? Of gewoon zin in iets nieuws?
Ja, maar zelf hebben ze er niet zoveel aan. Hun eigen prijzen zijn niet laag, maar lang niet zo gek als de secundaire markt.
Ze zijn wel direct hun oplage kwijt steeds
Geen voorraad. Geen afschrijving. Weinig risico.
Wel gezonde profit denk ik.
Tuurlijk, maar als het zo makkelijk gaat en er zijn wachtlijsten en een overhitte secundaire markt, dan kan een iets grotere oplage de vreugd alleen maar vergroten en misschien de gekte op de secundaire markt wat verkleinen. Ik meen dat de brand zelf op een gegeven moment zelfs van leer trok met middelen om te proberen de herverkoop van hun modellen tegen te gaan! (Volgens mij was dat Kurono.)
Man man man, die Ebel. Zo cool.
Leuke veelzijdige collectie!
Klopt, ze zouden de oplage vermoedelijk nog best iets omhoog kunnen doen en de markt nog steeds niet verzadigen.
Maar misschien kunnen ze echt geen grotere aantallen maken c.q. willen ze niet investeren in schaalvergroting.
Precies. Voorraad is een sluipmoordenaar, zeker voor zo’n klein bedrijf.
Ja, daar ben ik nog steeds erg mee in mijn nopjes.