Dat kan ik me voorstellen!
Misschien is zo’n Longines Legend Diver wel iets voor je. Een duiker, maar toch anders.
Heb hem kort gehad. Op papier een dijk van een horloge. Om de pols vond ik hem toch meh
Toch een beetje teveel faux patina. Het is geen “fris” horloge door de kleurstelling. Afijn, just my 2 cents…
Zeer begrijpelijk!
De Spirit sprak mij zeer aan:
Maar de Nomos ook, ook al zijn het qua stijl twee totaal verschillende horloges. Ik heb de Nomos Club 701 gepast en bekeken; das de witte. Die heeft de mooiere, gewone arabische cijfers op de plaat, geen california cijfers. Maat was perfect.
Qua kleur wijzerplaat zou ik wel iets kleurrijkers / speelsers willen, bijv de blauw/paarse Club Campus 713.
Ik ga wel de Spirit serieus overwegen, misschien wachten met een Nomos tot volgende zomer…
Ziet er erg goed uit ja .
Leuk horloge! Nog niet eerder van gehoord.
Ik vind het een mooi horloge! Veel vintage vibes, maar dat kan natuurlijk goed.
Maar nog een BB erbij vind ik too much. Dat is teveel overlap met mijn BB58 blauw. Dan wil ik toch even een Pelagos.
Ik ben meer voor jouw andere idee met de Breitling
Maar whatever, prachtige collectie
Aardige mankracht heb je daar
Ik zeg: laten zo:star_struck:
Wat een heerlijke collectie is dit
Nieuw topic, nieuwe update. Het begint wat veel te worden, maar dat mag de pret niet drukken
Volgende zou de tudor 1926 in 36mm moeten worden, al lijkt een longines conquest heritage in zwart en dia 35mm me ook wel iets. Zal nog wel even duren. Zou eigenlijk wel mooi zijn mochten die 2 pas in 2025 komen.
Prachtige collectie, Vincent. Veel horloges met een eigen smoel. Bijzondere stukken
Bedankt Sebastiaan
?
Mooie bende trouwens!
Rats vergeten. Denk ook niet dat ik er een mooie foto van heb eerlijk gezegd.
Thanks