Jouw collectie op één foto deel XI

De Vostoks zijn zich aan het vermenigvuldigen :rofl:.

21 likes

Zeker. Ben aan t kijken voor een mooie suède band.

1 like

De IWC vind ik ook verrassend leuk! Mooie set.

2 likes

Eens met @SwedishChef , die IWC is echt een goede toevoeging. :ok_hand:

1 like

Je tag werkt niet.

1 like

Prachtige collectie :star_struck:
Wat mij betreft een fantastische upgrade met de Chronoswiss en de IWC

1 like

Per ongeluk je oude naam getypt. Nu wel als het goed is.

1 like

Na veel onrust (voornamelijk in mijn hoofd) de collectie teruggebracht naar drie horloges (en een beetje) die ik het meeste draag.
Volgens mij tikken deze drie, alle gelegenheden aan.

86 likes

Mooi trio :+1:t2:

3 likes

Dan is het per definitie een goede keuze. Misschien een tipje goud op leer erbij?

1 like

Leuk om te zien dat de explorer 2 zo goed bevalt. Als ik ‘m zie kriebelt het altijd weer, maar zelf droeg ik ‘m echt te weinig.

1 like

De welbekende “side collection” (wat een gek fenomeen blijft het).

Alles op 1 hoop

Ik probeer alles af te wisselen al draag ik van de “side collection” vooral de groenblauwe G-Shock en de rest veel te weinig. Ik heb het goede voornemen om alle horloges draagtijd te geven.

55 likes

Is dat een seiko 7a28 chrono in je side collectie?

1 like

Ja, daar ben ik erg dol op. Is nog van m’n vader geweest. Ooit laten maken, maar loopt niet lekker meer en de stalen band is voor mij veel te klein. Lange tijd op een leren band gedragen.

Hetgeen nog mist in de collectie is een mooie goedwerkende vintage. Deze model Seiko is eigenlijk ideaal mits die goed zou lopen.

3 likes

Super set.

En ik hou van 36 mm explorers.

2 likes

Mooi ding. Heb een zwarte gehad. Zijn leuke horloges en goed te servicen naar wat ik begrijp.

Jammer van de band. Mis je veel schakels?
Anders zou je eens in Japan kunnen kijken voor een sloper…

1 like

Het horloge fungeert momenteel als museumstuk op mijn thuiskantoor. Vind ik voor nu prima. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

1 like

Fantastisch horloge met een verhaal erachter. Koesteren! En wat Ruud zegt, op zijn tijd aan een bekwaam horlogemaker toevertrouwen.

1 like

Coole set. Welke IWC is dat?

1 like

Lekker 3 piece setje. Voor elke gelegenheid een horloge.

Zo een explorer 36 lonkt hier ineens ook wel weer

1 like