Jouw collectie op één foto deel XI

Voor die DD loopt wel een koper rond ergens in het groene :zipper_mouth_face:

Maar mooie set hoor :ok_hand:
Zou de Sub eruit doen en daar een mooie Zenith oid. voor terug laten komen :+1:

2 likes

Doen! Doen! Doen! Denk er ook al tijden aan om er 1 aan de collectie toe te voegen. Geelgoud met blauwe plaat… :drooling_face:

12 likes

De harde kern die blijft natuurlijk ook geweldig!

1 like

Welk geeft nou de meest vintage vibe? De 3711 of 13 (tritium)

Dat glas zou je eigenlijk een keer in het moeten zien ben ik bang :sweat_smile:

Proficiat met je nieuwe aanwinst!

Wellicht een cartier crash :sweat_smile:
Een huwelijk verdient dat wel :sunglasses:

20 likes

@Voetsie

Toevallig vrijdag even gepast. Waanzinnig en onder de radar.

12 likes

Pff ja heel vet dit. Welke ref. is dit? En waar heb je ‘m gepast als ik vragen mag? Misschien wip ik ook wel even langs :face_with_peeking_eye:

2 likes

Juist, minder “patserig” dan zo’n geelgouden Day-Date, aldus m’n vrienden die niks van horloges weten.

Dat zou ik ook graag willen weten :innocent:

Magnifiek :ok_hand:

2 likes

Prachtige pie-pan Datejust met engine turned bezel. Toch wel een beetje een liefhebber😉

Waarom 3 dezelfde iwcs? :sunglasses:

Geen idee wel referentie dit is. Er was een kleine gtg dit weekend en een verzamelaar droeg deze.

Ook voor @Voetsie :grin:

2 likes

Thanks! :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Ik wou er sowieso 1 met tritium en 1 met luminova. Maar ik vond die IW3711 ook gaaf met dat afgeronde kristal, dus die moest er ook bij.

1 like

Die 3711. Die is ook de oudste, en dat afgeronde glas doet het hem wel.Verwerken: image.jpg…

1 like

19 likes

Understatement of the year…

1 like

True. Was serieus gaaf.

1 like

Niets veranderd hier, maar tijd voor een denkoefening. Want de lange termijn zoektocht loopt niet vlot.

Het vertrekpunt (schrappen heeft geen zin)

De komende 5j wil ik jaarlijks €3000 aan de kant zetten. En tegen 2029 wil ik op zijn minst 1 topper gekocht hebben, waarvan zeker 1dunne dress watch met lichtkleurige dial (wit, zilver).

Kan dus in 2029 1 aankoop zijn van €15k.
Of de komende 5j 2 toppers van €7,5k.
Of…
Het budget hoeft niet op trouwens.

Hoe zouden jullie dit aanpakken?

35 likes

Deze via Montredo in Berlijn, voor bijna 16k

13 likes

Ik zou voor die klapper gaan van 15k! wel lastig 5 jaar wachten (ik spreek voor mezelf :stuck_out_tongue_winking_eye:) maar je hebt ook genoeg om in de roulatie te dragen in die jaren.
Je hebt al een veelzijdige collectie en ook een paar van rond die 7k. Dus ik zou zelf die stap hoger gaan.

2 likes