Lekker collectie @Erik11!
Nu de panerai nog eruit
Niks ervan. Panerai is cool
Dan heb ik er drie en een half!?
Je bent wel cryptisch zeg.
Je laat een set van 3 zien. In de veronderstelling dat dat je collectie is.
Wat is het nu?
Ik ben bijna net zo’n Daytona gek als jij, maar ik heb een zwak voor de 1652x. Ik zal wat foto’s zoeken
Ja die staat hierboven. Een gouden 16528.
En een stalen 16520.
Haha prachtig! En dan nog een stalen 16528 en een 116500?
De laatste is de 116509: mijn grail van een paar jaar terug. De 116500 panda was altijd een horloge die op de backburner stond, totdat ik hem voor een leuk bedrag kon oppikken.
T.a.v. de zeniths wilde ik graag de witte, zwarte stalen (16520), een two tone (16523) en een vol gouden (16528). Ik post hier een paar horloges die ik op dit moment voor mijn neus heb. Maar als ik kijk naar mijn verzameling heb ik een serieuze chrono tik.
Soms denk ik om ze te consolideren, maar dan denk ik terug aan de jaren waarin ik ze één voor één heb gevonden: dat was en leuk avontuur.
Prachtige set daytona’s. Niks meer aan doen.
Nou ja wellicht de 116500 inruilen tegen een oysterflex LN.
Een 16528 zou ik ook nog wel eens willen. Bij voorkeur de blauwe plaat
Maar een nieuwe 126500 zwart is natuurlijk ook prachtig. Zoveel leuke chrono’s!
.Begrijpelijk Die zie je zelden.
Zou dat een reden hebben?
In 1991 werd er door Rolex een speciale serie van slechts 10 exemplaren gemaakt van het referentienummer 16528, in geelgoud met een kobalt blauwe wijzerplaat. Deze versie wordt ook weleens de ‘’Chairman Daytona’’ genoemd, omdat het horloge eigenlijk bedoeld was als een cadeau aan één van de Rolex directeuren.
Maar ik weet dat er ook losse dials zijn geweest . Dus er zullen er wel meer zijn dan 10.
Bijzonder genoeg om er een serieuze prijs voor te vragen. €300k +
Zat er net over te lezen. Altijd leuk om weer wat nieuws te weten te komen over iets ouds.
Ach je hebt maar 1 nier nodig, sowieso een beetje overgewaaardeerd orgaan. En hoeveel longkwabben heb je nu echt nodig, dat kan best een onsje minder. Je lever, die heeft een enorm zelfherstellend vermogen, dus daar zit ook nog wel wat ruimte.
Nee joh, ik draag dit met veel plezier
Geweldige collectie. Je laatste toevoeging is ook meteen de mooiste
Hele mooie set hoor
Goeie set! Leuk, zoveel vintage.
En grappig om vast te stellen dat ik een Explorer op leer ineens prima te pruimen vind. Die had ik niet zien aankomen.