Jouw collectie op één foto deel XI

Thx😁

1 like

Wat zie ik jou nou doen in het blauwe gedeelte, joh? Zo heb je een verzameling met karakter en een aantal modellen die je gewoon niet vaak ziet, zo flikker je dat allemaal de deur uit om een totale dooddoener aan te schaffen. :slight_smile: Ik vind het ergens wel jammer, maar een Speedy wordt door velen als verplicht nummer gezien, dus ik begrijp het.

Het is tenminste nog een Speedy. Met die gedachte kunnen we ons troosten. Het had veel erger kunnen zijn.

3 likes

Ja de speedy moest er gewoon komen, al geloof ik niet in verplichte nummers. Ik heb er gewoon de charme van ontdekt. Pas nu begrijp ik het model echt. En deze is er ook voor in de plaats gekomen:

54 likes

Kijk. Dat zijn dan wel weer de betere sector dials, ik vind die Omega een tof horloge, al is de Longines in datzelfde genre en uit hetzelfde huis ook erg cool.

Ik denk alleen wel dat een Speedy makkelijker te vinden en weer te flipperen en weer te vinden is dan veel van het specifieke spul wat je daar weg doet, maar da’s een ander verhaal.

3 likes

Laat ik de 124270 ook nog op m’n lijstje hebben staan als saaie alleskunner. Zo’n quartz GS scheelt natuurlijk een bak centjes.

Je hebt de sbgx261 toch?

1 like

Dat is zeker zo. Ze zijn veel zeldzamer, maar er is ook duidelijk een kleinere markt voor :sweat_smile:

3 likes

:point_down:

Dat horloge is gewoon een 37mm sporthorloge in dezelfde categorie als de 36mm AT, OP, en Explorer, zeg maar. Maar dan nipt platter dan de meeste, want met 10mm gewoon super comfy.

De gediscontinueerde blauwe hier, maar zwart is misschien nog wel erger qua glinsteren omdat die über-contrastrijk zijn natuurlijk.

En ik ben er achter dat de band voor dieven niet makkelijk is, want ze kregen 'm bij een straatroof (of, nou, poging) niet van m’n pols. Niet dat ik meewerkte, maar toch. Los daarvan is het uurwerk ook bomb proof.

Je kunt de mist niet ingaan met een SBGX, in welke kleur dan ook. De witte 259 is een eenhoorn, maar ook übercool en clean, de zwarte 261 is discreet Explorer/OP-esque qua vibe, en de blauwe 265 en champagner 263 zijn wat in het oog lopender met sunburst.

11 likes

Huuln!

:sob:

2 likes

Tja, als ik @Colnago was zou ik de Tetra en Zenith gewoon houden, de Omega en andere Nomos wel gewoon verkopen, en als compromis net een tandje langer sparen. :slight_smile:

Da’s een gulden middenweg.

3 likes

En weer volledig mee eens Chris! :handshake:

Tis dat 't geld hier op is… :sweat_smile:

eigen gelukkig maar, alweer genoeg gekocht de laatste tijd

1 like

Yes klopt! Zoals gezegd heeft ie iets van de 124270, maar ook zeker een beetje zwarte Aqua Terra.

Onmiskenbaar een GS trouwens.

Heel prettig dragen idd.

2 likes

Erg leuk zo! :clap:

1 like

Hele mooie collectie Tom!

1 like

Fijn duo dit!

1 like

Leuke uitbreiding hoor!:ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Die vintage seamaster chrono blijft toch een plaatje.

1 like

Mooi hoor, geniet ervan!

1 like

:ok_hand:

1 like

Voor nu de 14060 op MN gezet omdat ik de Pro toch op staal wil dragen.

Blij met deze two-piece collectie.

45 likes

top!

1 like

:+1: thanks.