Jouw collectie op één foto deel XI

Heerlijke collectie :ok_hand:

1 like

Epische collectie

1 like

Hele gave collectie :ok_hand: als ik toch een tip mag geven; ergens mist een beetje vuurwerk

1 like

Een onwaarschijnlijk mooie collectie!

1 like

Lekkere set hoor.

Voor mij is de IWC porsche design de topper.

2 likes

Wow!! :heart_eyes:

Geweldig mooi!

Ik ben het met je eens dat de Globemaster een erg ondergewaardeerd model is.
De stalen band van de Globemaster vind ik ook echt geweldig. Staat nog op de wishlist :sweat_smile:

1 like

Hoi Neyra, welke referentie is deze omega? Prachtig!
Edit: de seamaster :wink:

2 likes

Dank je! Dit is de 14364-2 uit 1959.

Ja dat dacht ik al, er wordt vaker naar gevraagd, over die Speedy nooit :sweat_smile:

2 likes

Bedankt voor de fijne reacties!

Heerlijke collectie :ok_hand:

Epische collectie

Hele gave collectie :ok_hand: als ik toch een tip mag geven; ergens mist een beetje vuurwerk

Snap wel wat je bedoelt maar iedere keer als ik een funky oranje Zenith of een horloge uit een klasse hoger of een spannende vintage in de handen heb heb haal ik de trigger niet over. Het lijkt erop dat de huidige set mijn stijl is.

Lekkere set hoor. Voor mij is de IWC porsche design de topper.

Ja is ook een topper om te dragen, understated cool. Reparaties zijn wel duur en als het horloge een bandprobleem heeft dan kan dat meer kosten dan een andere kopen…Deze heb ik op de gok gekocht en het heeft goed uitgepakt maar dat zou ik niet nog een keer doen.

2 likes

Top toch :ok_hand:

1 like

Vertel ons eens over die Speedy! Welke referentie is het eigenlijk en waarom juist deze?

3 likes

Leuk dat je het vraagt! :sweat_smile:

Het is een 145.0022/3590.50 uit 1989 of 1990. Ik wacht nog op de “reinstatement” van Omega’s Extract of the Archives service.

Ik vind juist deze zo mooi omdat ie de perfecte verkleuring lume heeft naar mijn smaak, de lange S en lange R heeft, en als klapstuk de 1450 band. Dit geheel is voor mij op dit moment de ultieme Speedy, en voor nu de optimale mix van vintage en modern.

41 likes

:joy: Geweldige Speedmaster! Ik heb er zelf precies zo 1 op het oog momenteel :see_no_evil:

4 likes

Met de Nivada onderweg is dit de huidige collectie:

Hoewel ik vrij content ben met de huidige collectie is er natuurlijk altijd ruimte voor verandering waarbij de top 3 op de wishlist als volgt is:

71 likes

Mooie collectie hoor! Hoe verhoudt de nomos zich tussen de rest?

1 like

Heel mooi! Die Nivada blijft een heel fotogeniek stuk, ik zit er af en toe ook naar te kijken :ok_hand:

en de wishlist is om duimen en vingers bij af te likken! Leuke ambities :smile:

1 like

Ik vind de Nomos ideaal gezien de dikte slechts 8,4mm is waardoor je ‘m eigenlijk altijd wel onder een trui kan dragen, ook met strakke mouwen. Daarnaast is de wr ook nog eens 200m dus geen zorgen als je er een keer mee in een zwembad springt.
Toevallig vandaag weer eens om de pols.

27 likes

Mooi setje met diverse kleuren, technieken en stijlen. Mooie RLC foto ook, trouwens. :slight_smile: Aparte kleur AT ook, cool.

Maar iedere keer als ik zo’n SBGA465 voorbij zie komen heb ik seller’s remorse. Ik mis dat ding.

1 like

Voor nu, de FC is te koop.

14 likes

Beetje variatie altijd goed.
Ja de Grand Seiko SBGA465 is prachtig. Draagt lekker en natuurlijk de Spring Drive :heart_eyes:

1 like