Dank je! De Montblanc valt bijna niemand op. Dat was mijn eerste mechanische. Lang over gewikt en gewogen, omdat ik er toen vanuit ging dat het mijn enig horloge voor het leven zou zijn
Niets meer aan doen Tom. Complimenten voor je smaak en de variatie. Laat die Tudor sub een blijver zijn
Geweldige collectie
(Non) vintage gedeelte is helemaal superbe
Wat een formidabele set zeg. Gaat er ook wel eens iets uit? Of enkel weloverwogen inkopen?
Mooi kwintet Herman
Thanks!
Die Tudor Sub zou zomaar eens een hele poos bij mij kunnen blijven!
En terecht
Daar kijk ik juist altijd na de dingen die niet standaard op iedereens zijn lijstje staan.
Heel gaaf.
Hoe is die F77 qua afwerking? Blijft die goed overeind onder de macrolens? Wat ik hier kan zien is in ieder geval veelbelovend.
Topcollectie, maar eh je had toch ook die vintage Milgauss? Heeft die het veld moeten ruimen bij de rest van dit geweld
Merci!
De afwerking is beter dan ik had verwacht.
Geen GS maar wel heel strak voor een ver onder de 2K horloge
Thx! De keuzes zijn wel overwogen maar, er gaat ook wel eens iets uit. In de laatste jaren zijn eruit gegaan PAM111, Longines Big Eye, Omega Seamaster 60th, Halios Universa pastel blue, Timex Q GMT batman, Gouden Seiko 5.
Dank je wel man! Ja, de non-vintage houden zich sterk.
Nee, nooit gehad. Dat was iemand anders.
Altijd leuke updates Tom, hoe lang red je het nog zonder Rolex, nu je de vintage Tudor hebt is er een opening naar een (neo) vintage Rolex of heb je dat nu uitgespeeld?
Heerlijke 5 piece collectie!
Leugens over de longines
Ontzettend knappe halios zie ik daar
Viel mij ook op ja, bij al het andere prachtigs
Wat een pracht, geniet ervan, wij doen het i.i.g. wel
Als ik die draag, komt het avontuur me tegemoet. Is meegegaan naar IJsland; wandelen, zodiac varen, baden in hete bronnen, raften.
Grazie! Dat doe ik zeker
Wat een parels zitten daar bij