Mooi wensenlijstje.
De spirit is ook in 37mm (alleen niet de groene plaat volgens mij). Past die maat je niet wat beter als ik zo je voorkeur zie? Is het de dialkleur die je over de streep trekt voor 40mm?
Mooi wensenlijstje.
De spirit is ook in 37mm (alleen niet de groene plaat volgens mij). Past die maat je niet wat beter als ik zo je voorkeur zie? Is het de dialkleur die je over de streep trekt voor 40mm?
Voornamelijk de kleur inderdaad, maar vond de maat nog meevallen overigens. Of de Conquest in 38mm eens bekijken… Weer een excuus om de S&C eens te bezoeken…
Meetbaar de beste horloges ter wereld. Altijd indrukwekkend.
Ik zou bijna @Rolopalooza aanraden om zo’n rooie AT te scoren wanneer hij die lillike OP coral er uit heeft geflikkerd. Veel betere kleur rood, deze Omega.
Verblijf jij momenteel ergens waar de vijf al in de klok is?
Mocht hij op dit moment iets doen wat hem voor een rechter zou plaatsen denk ik dat een advocaat, op basis van deze post, wel kan beginnen over toerekeningsvatbaarheid…
Een uitbreiding van de collectie en nieuw fototje deed me toch weer hier kijken wat er nog meer leuks is dus maar meteen n foto van de hele groep min n garmin (wat geen echt horloge is)
1 spot gereserveerd voor een horloge dat ik me volgend jaar geef.
Nee, ik ben al terug. Zondag naar Stockholm, de week er op naar Hamburg. Het mag wel een keer klaar zijn. Maar half juni weer München. Pfff.
Welke is die middelste?
Ciga Design Z series Hunter in Carbon Grey
Lekker trio met diversiteit
De ciga is maar een fun watch, een zoethoudertje. Binnenkort kom er wel weer iets bij wat beter passend is
naast je collectie is de opbergsysteem geweldig, wat mij betreft
Dank! Holme and Hadfield. Als je 'm overweegt, zeker via Amazon kopen, volgens mij een stuk goedkoper.
De horloges liggen op de Holme and Hadfield Collector Pro:
https://www.amazon.com/Watch-Display-Case-Box-Organizer/dp/B0C4B1D7T7?ref_=ast_sto_dp&th=1
Vreemd genoeg lijkt de pro versie niet beschikbaar maar de normale versie zonder faux lederen padding is er wel.
Daar achter staat een map voor horlogebanden van Claudio Calli. Deze kan ik online niet zo 1-2-3 terugvinden.
Edit, dit is trouwens de hele opstelling, wellicht bedoelde je dat met twee boxen.
Netjes hoor!
Bijzonder mooie foto. Mooie collectie van hetgeen ik kan plaatsen, alleen jammer dat een deel van de collectie op de foto out of focus.