Jouw collectie op één foto deel XI

Prachtige collectie. En het was leuk om kennis te maken :+1:t2:

2 likes

De BB58 al eens overwogen Leon?

15 likes

Hele mooie en gevarieerde collectie, zonder de ‘verplichte’ nummertjes. Kleur, sjiek, klassiek, sportief alles zit erin.

1 like

Na 1,5 jaar nog eens een update…

51 likes

Dit vindt ik nou echt een super collectie! Mooie verschillende en onderscheidende modellen.

2 likes

44 likes

Zeker! Maar niet in vol goud. Ik vind het absoluut een gaaf horloge. Zeker doordat het goud mat is. Maar bij zulke bedragen ga ik toch liever voor een vintage vol gouden sub met nipple dial. :star_struck:

1 like

Mijn 16713 staat in het blauwe :innocent:

Niets geks, twee plekjes over voor, wie weet, wat anders!

32 likes

Uiteraard niet de hele collectie maar een “subcollectie”. Laatst even de Tissots van vóór 1900 bij elkaar gelegd. Van links naar rechts uit 1854, 1857, 1864, 2x 1867, 1873, 2x 1876, 1878, 1884, 2x 1886 en 1896 (bij benadering, op basis van de tabellen uit het grote Tissot boek maar die zijn voor de beginjaren niet per jaar gegroepeerd).

Vergen nog wel wat werk overigens; ongeveer de helft loopt, de rest niet of heel slecht :blush:

25 likes

Gewoon een toffe collectie :facepunch:

1 like

Mooie collectie :ok_hand:

1 like

SOTC - Update (deel van de collectie)
Het Royce / Eska + Radiant doosje is na een klein half jaar verzamelen lekker gevuld.

Dit is zonder erfstukken, jeugdsentiment, beaters, toolwatches en opknappers.

32 likes

62 likes

Dankjulliewel!!

2 likes

Ontzettende leuke horloges zeg! Die Tissot springt er mij betreft wel uit, wat een dial! Heb je daar een ref van?

1 like

Dank je wel! De Tissot is ref nr. 44661-5X met Cal. 2481 aan boord. De paarse sunburst heb ik nog geen tweede keer gezien. Het is ook lastig om hem twee keer hetzelfde op de foto te krijgen. :laughing:

Teambuilding!

71 likes

Heerlijke collectie :heart_eyes: Nice team :ok_hand:

2 likes

De meeste redden het in hun eentje ook vrij aardig denk ik.

5 likes