Heel mooi! Komt die x33 ooit aan bod of die is meer uit fascinatie?
Sporadisch, is zeer functioneel als reishorloge of als ik ergens heen ga waar ik de anderen niet wil dragen.
Nu nog een omega vlindersluiting voor de seamaster ipv de zenith
Goed opgemerkt, bandje was ooit voor een Zenith die vertrokken is maar paste goed bij de Seamaster. Heb de Omega gesp eerst geprobeerd maar ben toch van vlindersluitingen en helaas werkt de Omega vlindersluiting niet goed met de keepers. Niemand die het zie als ik hem in heb dus die Zenith is wat mij betreft prima.
Hehe ik ben voor de banden daarmee dat ik erop let! Niettegenstaande ze super leuk zijn uitgekozen! En even een vlindersluiting kopen kost tegenwoordig ook al wat…
Deze was over dus bleek een goede oplossing om 'm niet in de la te laten liggen.
Gelukkig 'n eenmalige uitgave, voordeel is wel het gemak van om- en afdoen en banden gaan veel langer mee.
De hulk weg krassen? Gaat het ff niet?
Doe dan eerder die two tone datejust met fume dial en diameter
Niet mijn ding die moderne beukers. Gewoon lekker classy houden
Mijne ook niet maar hulk is uniek. Ik vind two tone met diamanten eerder ordinair
Vind het bij een sub nog mee vallen. Maar ook nog steeds totaal niet mijn ding
Maar het is iets wat ik vind. En mijn mening is zeker niet de waarheid natuurlijk
Prachtige collectie Ben!
Nu alleen nog een Cartier cap vinden
Jij schrijft het en ik dacht het.
Leuk voor in de mancave
Jij houdt van staal zo te zien Ben. Smaakvol en toch ook divers. Mijn complimenten
Hele mooie set ook! Echt niets op aan te merken. Misschien nog iets verrassends ernaast in de toekomst …
In de verre toekomst dan want ben er nu wel even klaar mee
Mooie collectie!
Heerlijke collectie Ben