Jouw collectie op één foto deel XI

Heel mooi! Komt die x33 ooit aan bod of die is meer uit fascinatie? :blush:

1 like

Sporadisch, is zeer functioneel als reishorloge of als ik ergens heen ga waar ik de anderen niet wil dragen.

1 like

Nu nog een omega vlindersluiting voor de seamaster ipv de zenith :wink:

2 likes

Goed opgemerkt, bandje was ooit voor een Zenith die vertrokken is maar paste goed bij de Seamaster. Heb de Omega gesp eerst geprobeerd maar ben toch van vlindersluitingen en helaas werkt de Omega vlindersluiting niet goed met de keepers. Niemand die het zie als ik hem in heb dus die Zenith is wat mij betreft prima.

Hehe ik ben voor de banden daarmee dat ik erop let! Niettegenstaande ze super leuk zijn uitgekozen! En even een vlindersluiting kopen kost tegenwoordig ook al wat…

1 like

Deze was over dus bleek een goede oplossing om 'm niet in de la te laten liggen.

Gelukkig 'n eenmalige uitgave, voordeel is wel het gemak van om- en afdoen en banden gaan veel langer mee.

1 like

De hulk weg krassen? Gaat het ff niet? :joy:
Doe dan eerder die two tone datejust met fume dial en diameter :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Niet mijn ding die moderne beukers. Gewoon lekker classy houden :ok_hand:t2:

1 like

Mijne ook niet maar hulk is uniek. Ik vind two tone met diamanten eerder ordinair :grimacing::joy:

3 likes

2 tone Sub met diamanten is idd knetter ordinair maar verdorie wel lekker :drooling_face:

7 likes

Vind het bij een sub nog mee vallen. Maar ook nog steeds totaal niet mijn ding :joy:

Maar het is iets wat ik vind. En mijn mening is zeker niet de waarheid natuurlijk :tipping_hand_woman:t2:

1 like

Na komst van de AT de huidige stand van de verzameling.

Een bont gezelschap :slightly_smiling_face:

88 likes

Prachtige collectie Ben!
Nu alleen nog een Cartier cap vinden :wink:

3 likes

Jij schrijft het en ik dacht het.
Leuk voor in de mancave :slightly_smiling_face:

4 likes

Jij houdt van staal zo te zien Ben. Smaakvol en toch ook divers. Mijn complimenten

2 likes

Hele mooie set ook! Echt niets op aan te merken. Misschien nog iets verrassends ernaast in de toekomst …

1 like

In de verre toekomst dan want ben er nu wel even klaar mee :sweat_smile:

3 likes

Mooie collectie! :heart_eyes:

1 like

Tag Heuer Wolf of Wallstreet en de Studio Underd0g lemonade eruit, de Arsa erin!

59 likes

Heerlijke collectie Ben :ok_hand:

1 like