Eerlijk, meer heb je inderdaad niet nodig.
Die is wel geweldig inderdaad. Heel fraai, dat is wel een moderne toch?
Jaren 90 is dit. Reissue van het origineel uit de 60er jaren
De A385 is echt een prachtige toevoeging aan deze toch al erg mooie collectie
Bedankt!
Er is nog een beetje onrust om nog een aanpassing te doen, maar ben er nog niet precies over uit wat precies.
Ik zie trouwens dat de dweller er 2x op staat en de moonswatch vergeten is. Ach ja
Ja, moddervet!
Beter 2x een topper dan een stukje plastic
Hele lekkere set
Ik ging net typen dat het op een perfecte set begint te gelijken, maar misschien bestaat dat niet… die onrust zal blijen vrees ik! De 385 is een heel mooie keuze en brengt wat kleur. Goeie wissel dus
Leuk kwartet! Bij mij zou het kriebelen om die 39mm OP door een nieuwe blauwe 36mm te vervangen. Maar dat is een detail
De Santos is altijd een mooie keuze!
Het is maar een woord…
Tijd voor een update dus: mijn Speedy 1861 is vertrokken voor een 3861 en de Tudor Pelagos FXD is terug. Nu even rust in de tent.
De Speedmaster is nog onderweg, maar de mooie foto van @JuKo heeft me uit de nood geholpen!
Het blijft ook wel bewegen bij jou.
Blijft (en nu nog meer) voor mij een van de meest aansprekende collecties op het forum.
Prachtige set Jasper. Wow
Echt een goede zet, DON, stepdial en band tillen 'm echt naar een hoger niveau om de pols IMHO.
Prachtig Jasper
En waarom zou het kriebelen om die te vervangen? Vind zelf 39mm echt een perfecte maat. En de plaat in de huidige OP vind ik persoonlijk wat saaier zonder de groene accenten.
Let me know
En mooie collectie zo hoor!
Well done, sir