Jouw collectie op één foto deel XI

Dat komt volgens mij omdat titanium snel een soort van ‘oxideert’ en je daarom die krassen niet ziet.

1 like

Klopt ook zeker :+1:

1 like

De Tudor BB58 en BB54 hebben wel erg veel overlap. Behoudens de maat nagenoeg hetzelfde horloge. Zou een van de twee inruilen voor iets anders.

3 likes

Same.

Heb echt 0 moeite met mijn 126610 of 16570. Ook de jaren 60 gay freres vintage banden vind ik prima. Tis gewoon even wennen maar het heeft ook zo zn charme.

3 likes

Dito. Snap die fuzz ook nooit zo.

3 likes

En die Apple watch voor het sporten laat ik maar achterwege :sweat_smile:

25 likes

Snap ik maar vind ze beide mooi, dus blijven :grinning:

1 like

BB58 GMT of Black Bay Pro is ook mooi.

3 likes

Eens! Voor mij persoonlijk dan de pro. Maar mocht het ooit een gmt worden heb ik maar 1 favoriet de sbgn013.

15 likes

De quartz shitter side collectie :champagne:

43 likes

shit happens :ok_hand:

1 like

Erg mooi en stoer trio :star_struck:

2 likes

Helemaal eens maar lastig te krijgen hier in nl.

Zou hem ookwel willen. Echt prachtig

1 like

Quartz shitters :fire::heart:

1 like

Die rechtse GMT (met bezel) heb ik altijd zo tof gevonden! Mooi hoor. Vooral van dichtbij.

1 like

Ja hè! Die dial is heel tof gedaan, echt weer GS. Meestal zwart met een soort sunburst maar in de zon komt die plaat tot leven.

Ik vind hem tof genoeg om voorlopig niet door te flipperen :ok_hand:

1 like

23 likes

Soort regenboog sjeik. Voor elke dag van de week (in jouw geval bijna maand) dezelfde auto (in dit geval horloge) in een andere kleur.

1 like

21 likes

Veel gekocht de afgelopen twee jaar en net zoveel weer verkocht, maar nu ben ik er wel even klaar mee. Ben heel happy met mijn GS. Ik zeg niet dat er nooit meer wat bijkomt of verdwijnt, want ik vind het zien wat er gedragen wordt nog net zo leuk. Ik heb een spaarpotje aangelegd voor de lange termijn, na recente verkoop van eea. Mijn trio:

Dit is geen “core” collectie of side collectie, dit is gewoon alles:
Casio f105 beater, voor de nachten, buiten spelen met de kids en klussen :slight_smile:
Grand Seiko sbgx061, mijn dagelijkse schoonheid. Prachtig, super accuraat, sportief én netjes.
Garmin Instinct 2s : ben redelijk fanatiek hardloper en fiets ook nog wat (als het mooi weer is :slight_smile: ), een GPS horloge is een must voor mij. Draag ik vrijwel alleen tijdens het sporten.

22 likes