Precies, maar vind hem eerder als 40 dragen, door de slanke lugs
Zo zie je maar. Vrienden koop je.
Van een tijd met alleen maar dikke duikers, naar een een stijlvolle 2 piece en nu uit eindelijk uitgekomen bij 3 comfortabele stukken.
Wij van WC-Eend vinden dit een afwisselende collectie.
Oh wacht; ik heb nog ergens een mandje staan met een Seiko Shogun en SBDC053. Volgende keer zal ik die erbij zetten. Deze 3 zijn echter mijn roulatie stukken!
Leuke en robuuste set!
Mooi trio. Die Seiko is te gek
Het blijft een heel mooie collectie! Stuk voor stuk mooie en bijzondere horloges
Heb je een paar favorieten?
De Zenith CMS, de IWC Flieger chrono en mijn oude Submariner zijn de favorieten…niet per se de horloges die ik het mooiste vind maar wel degene die ik heel graag draag.
Wat een collectie blijft dit toch… heerlijk.
Bijzonder hoe ik zo’n IWC Porsche Design steeds meer ga waarderen. Vond het nooit wat en nu zou ik er ook wel een willen!
Indrukwekkend en mooi Erik
Ferme set! Well done.
Ik zat er net ook naar te kijken! Gek hoe dat gaat he
En ik loop dan altijd achter de feiten aan. Als de prijzen zijn gestegen dan begin ik het te snappen
Ik heb een tijdje geleden een hodinkee filmpje gezien over de chrono1 van porsche design door orfina geproduceerd. Ook wel leuk. Helaas nogal wat onbekendheden over welke kroon , welke bracelet, enz… Bij welke plaat, ref past. Filmpje was wel de moeite vond ik.
De maand december gaat toch wel lukken met dit setje? Zonder gekheid, wat een topcollectie!
Supermooie set, Erik! Je mist alleen nog een JLC Polaris.
Kwestie van geduld, ze komen nog regelmatig voor een scherpe prijs voorbij. Wel goed opletten op de kwaliteit van de band. Als je daar een probleem hebt kost dat meer dan het horloge waard is.
Even inlezen kan geen kwaad zodat je wijzerplaten en generaties banden herkent.
Een normale service kost 770€ maar is de moeite waard. Die zaken wel incalculeren…
Een allegaartje maar stuk voor stuk dierbaar en met herinneringen!