Jouw collectie op één foto deel XI

Precies, maar vind hem eerder als 40 dragen, door de slanke lugs :ok_hand:t2:

1 like

Zo zie je maar. Vrienden koop je. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ook eens de verzameling delen.

33 likes

Van een tijd met alleen maar dikke duikers, naar een een stijlvolle 2 piece en nu uit eindelijk uitgekomen bij 3 comfortabele stukken.

Wij van WC-Eend vinden dit een afwisselende collectie.

Oh wacht; ik heb nog ergens een mandje staan met een Seiko Shogun en SBDC053. Volgende keer zal ik die erbij zetten. Deze 3 zijn echter mijn roulatie stukken!

58 likes

Leuke en robuuste set!

1 like

Mooi trio. Die Seiko is te gek :ok_hand:

2 likes

Het blijft een heel mooie collectie! Stuk voor stuk mooie en bijzondere horloges :ok_hand:

Heb je een paar favorieten?

1 like

De Zenith CMS, de IWC Flieger chrono en mijn oude Submariner zijn de favorieten…niet per se de horloges die ik het mooiste vind maar wel degene die ik heel graag draag.

Wat een collectie blijft dit toch… heerlijk.

Bijzonder hoe ik zo’n IWC Porsche Design steeds meer ga waarderen. Vond het nooit wat en nu zou ik er ook wel een willen!

1 like

Indrukwekkend en mooi Erik :+1:t2:

1 like

Heb mijn zoon van 20 ook zover gekregen, die heeft nu de quartz versie…

7 likes

Ferme set! Well done.

1 like

Ik zat er net ook naar te kijken! Gek hoe dat gaat he :thinking::sweat_smile:

3 likes

En ik loop dan altijd achter de feiten aan. Als de prijzen zijn gestegen dan begin ik het te snappen :wink:

6 likes

Ik heb een tijdje geleden een hodinkee filmpje gezien over de chrono1 van porsche design door orfina geproduceerd. Ook wel leuk. Helaas nogal wat onbekendheden over welke kroon , welke bracelet, enz… Bij welke plaat, ref past. Filmpje was wel de moeite vond ik.

2 likes

De maand december gaat toch wel lukken met dit setje? Zonder gekheid, wat een topcollectie!

1 like

Supermooie set, Erik! Je mist alleen nog een JLC Polaris.:wink:

1 like

Kwestie van geduld, ze komen nog regelmatig voor een scherpe prijs voorbij. Wel goed opletten op de kwaliteit van de band. Als je daar een probleem hebt kost dat meer dan het horloge waard is.

Even inlezen kan geen kwaad zodat je wijzerplaten en generaties banden herkent.

Een normale service kost 770€ maar is de moeite waard. Die zaken wel incalculeren…

2 likes

20 likes

Een allegaartje maar stuk voor stuk dierbaar en met herinneringen!

5 likes