Heel mooi!
Aha, de zuilen van de collectie dus, de side collection wil niemand fotograferen.
Heel fraai. Die IWC Da Vinci Perpetual Calendar is best wel underrated vind ik. Die zou ik nog wel eens ambiëren
Haha, nee ik had een GTG en ik had daar een paar voor uit de kluis gehaald.
Was mijn grail toen ik net begon met werken, zo lang voor gespaard en uiteindelijk kunnen kopen: zo trots was ik toen.
Knappe collectie Brick. Tof om nog eens een collectie te zien die niet in collage staat inderdaad. Het geeft me een beetje het ‘talking watches’ gevoel al helemaal met jouw set.
Erg mooi.
Prachtig.
Heel erg mooi! Geniet ervan
Wat een elftal
Jaloersmakend mooie collectie. Zeer smaakvol
dank en inderdaad het doet een beetje denken aan ‘Talking watches’ , maar dat doen veel collecties hier
merci!
Dank!
Elk horloge en elke dag dat ik er 1 draag. Vaak willen we altijd iets nieuws of veranderen, maar genieten van wat je hebt is beter dan verlangen naar wat je niet hebt.
zoek nog een goede ‘keeper’
Heel mooie verzameling, helemaal mijn ding.
Ga je dat laatste gaatje in je doos nog vullen?
Dank je .
Ik heb eigenlijk nog geen idee. Inmiddels al enkele jaren een stabiele verzameling. Laatste die erbij kwam was de Citizen, zodat ik het zwembad in kon…
Heel fraai, zeker ook die IWC.
Die heb ik al vaak in overweging genomen want man man, > Bang 4 Buck!
Genoeg keuze zo voor de feestdagen!
Geniet ervan
Één van de verzamelaars hier die in dezelfde hoek lijkt te vissen / dromen / verzamelen als ikzelf
Hele knappe collectie, wel benieuwd naar die ambitie voor 2025!
Mijn Tudor gaat er alleen voor de hoofdprijs of tegen die Daytona uit…
Dan bel me maar als de 79260 eruit mag😋
Update, had je bovenstaande bericht niet gelezen😂