Jouw collectie op één foto deel XI

Heel mooi! :ok_hand::boom:

1 like

Aha, de zuilen van de collectie dus, de side collection wil niemand fotograferen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Heel fraai. Die IWC Da Vinci Perpetual Calendar is best wel underrated vind ik. Die zou ik nog wel eens ambiëren :sunglasses:

4 likes

Haha, nee ik had een GTG en ik had daar een paar voor uit de kluis gehaald.

3 likes

Was mijn grail toen ik net begon met werken, zo lang voor gespaard en uiteindelijk kunnen kopen: zo trots was ik toen.

3 likes

Knappe collectie Brick. Tof om nog eens een collectie te zien die niet in collage staat inderdaad. Het geeft me een beetje het ‘talking watches’ gevoel :grin: al helemaal met jouw set.

4 likes

Erg mooi.:ok_hand::star_struck:

1 like

Prachtig.:+1:

1 like

57 likes

Die world time is cool

11 likes

Heel erg mooi! Geniet ervan :ok_hand:t3:

1 like

Wat een elftal :heart_eyes:
Jaloersmakend mooie collectie. Zeer smaakvol

1 like

dank en inderdaad het doet een beetje denken aan ‘Talking watches’ :slight_smile: , maar dat doen veel collecties hier :wink:

merci!

Dank!
Elk horloge en elke dag dat ik er 1 draag. Vaak willen we altijd iets nieuws of veranderen, maar genieten van wat je hebt is beter dan verlangen naar wat je niet hebt. :slight_smile:

zoek nog een goede ‘keeper’ :wink:

4 likes

Heel mooie verzameling, helemaal mijn ding.
Ga je dat laatste gaatje in je doos nog vullen?

1 like

Ultimo 2024

40 likes

De harde kern

49 likes

Dank je :pray: .

Ik heb eigenlijk nog geen idee. Inmiddels al enkele jaren een stabiele verzameling. Laatste die erbij kwam was de Citizen, zodat ik het zwembad in kon…:wink:

1 like

Heel fraai, zeker ook die IWC.
Die heb ik al vaak in overweging genomen want man man, > Bang 4 Buck!

Genoeg keuze zo voor de feestdagen!
Geniet ervan :smiley:

2 likes

Één van de verzamelaars hier die in dezelfde hoek lijkt te vissen / dromen / verzamelen als ikzelf :cowboy_hat_face:

Hele knappe collectie, wel benieuwd naar die ambitie voor 2025!
Mijn Tudor gaat er alleen voor de hoofdprijs of tegen die Daytona uit… :smirk:

1 like

Dan bel me maar als de 79260 eruit mag😋

Update, had je bovenstaande bericht niet gelezen😂

1 like