Jouw collectie op één foto deel XI

Wat een horloge geweld. Die UN Freak is ook echt gaaf.

1 like

En het gaat maar door. Waanzinnig mooie collecties!

4 likes

Het houdt niet op! Amazing collecties :sunglasses:

3 likes

Wat een kanonnen collecties :sunglasses::fearful:
@ElChueco @Koenv @CarWatch

3 likes

Wow richting de kerstdagen komen er hier weer een aantal supercollecties voorbij, tof hoor! Bedankt voor het delen, mooi om te zien!

5 likes

89 likes

Leuk om te zien allemaal zeg! Fijne dagen!!! :clinking_glasses:

4 likes

Smullen hier de laatste dagen! :star_struck:

3 likes

Fijne dagen allemaal!

Weinig wisselingen in de collectie, eigenlijk wel tevreden, totdat ik gisteren de nieuwe IWC Ingenieur om de pols had, eens kijken wat het nieuwe jaar brengt :wink:

67 likes

Prachtige collecties worden er inderdaad getoond. Zichtbaar genieten :yum:
Fijne feestdagen HF

1 like

Eindstand 2024 :smile:

Eruit gegaan: Speedmaster Hesalite, DJ36 Diamond dial, GMT 116710BLNR. :wave:

Toegevoegd: Ebel Sport Classic chrono, Speedmaster FOiS, GMT 126710BLRO, SeaDweller 116600. :sunglasses:

Nog een kleine side collectie aanwezig met GShocks, een oude Tag Heuer en een Certina van mijn grootvader echter deze worden allemaal eigenlijk nooit gedragen.

Plannen voor 2025: genoeg :sweat_smile:

Iedereen mooie dagen gewenst en dank voor het delen van al dat moois! :christmas_tree: :fireworks:

92 likes

Heul mooi!
Gaaf ook die UN.
Karakter all-over!

1 like

Sjongejonge hier moet echt een NSFW knop komen. Wát een heerlijkheid komt hier voorbij!

3 likes

Pfff, wauw :drooling_face:. Die Ebel vind ik echt een underrated beauty, prachtig horloge!

1 like

Wat een geweld hier :star_struck::star_struck::star_struck:.
Voor iedereen hele fijne feestdagen !

1 like

Eens. Die Aqua Terra voegt echt niets toe Remco. Die zou ik verkopen aan een ander forumlid :wink:

1 like

Leuk dat er naast het obligatoire Rolex lijstje ook leuke afwisseling is met andere toppers.

1 like

De basis zit dan ook super. En dan bedoel ik niet die onderste 2 :blush:

1 like

Dank. Ik vind heel veel dingen mooi maar kan gewoon lastig afstand doen van de kroon :nerd_face: Een leuk weetje is dan wel dat ik vanaf toevoeging de Ebel het meeste gedragen heb. Echt een topper :ok_hand:

4 likes

Weet niet of hij op HF zit, maar op Insta verkoopt een NL’er zijn 18239 sinds deze week.

Maverick_jr07 heet ie geloof ik.

2 likes