Wat een horloge geweld. Die UN Freak is ook echt gaaf.
En het gaat maar door. Waanzinnig mooie collecties!
Het houdt niet op! Amazing collecties
Wow richting de kerstdagen komen er hier weer een aantal supercollecties voorbij, tof hoor! Bedankt voor het delen, mooi om te zien!
Leuk om te zien allemaal zeg! Fijne dagen!!!
Smullen hier de laatste dagen!
Fijne dagen allemaal!
Weinig wisselingen in de collectie, eigenlijk wel tevreden, totdat ik gisteren de nieuwe IWC Ingenieur om de pols had, eens kijken wat het nieuwe jaar brengt
Prachtige collecties worden er inderdaad getoond. Zichtbaar genieten
Fijne feestdagen HF
Eindstand 2024
Eruit gegaan: Speedmaster Hesalite, DJ36 Diamond dial, GMT 116710BLNR.
Toegevoegd: Ebel Sport Classic chrono, Speedmaster FOiS, GMT 126710BLRO, SeaDweller 116600.
Nog een kleine side collectie aanwezig met GShocks, een oude Tag Heuer en een Certina van mijn grootvader echter deze worden allemaal eigenlijk nooit gedragen.
Plannen voor 2025: genoeg
Iedereen mooie dagen gewenst en dank voor het delen van al dat moois!
Heul mooi!
Gaaf ook die UN.
Karakter all-over!
Sjongejonge hier moet echt een NSFW knop komen. Wát een heerlijkheid komt hier voorbij!
Pfff, wauw . Die Ebel vind ik echt een underrated beauty, prachtig horloge!
Wat een geweld hier .
Voor iedereen hele fijne feestdagen !
Eens. Die Aqua Terra voegt echt niets toe Remco. Die zou ik verkopen aan een ander forumlid
Leuk dat er naast het obligatoire Rolex lijstje ook leuke afwisseling is met andere toppers.
De basis zit dan ook super. En dan bedoel ik niet die onderste 2
Dank. Ik vind heel veel dingen mooi maar kan gewoon lastig afstand doen van de kroon Een leuk weetje is dan wel dat ik vanaf toevoeging de Ebel het meeste gedragen heb. Echt een topper
Weet niet of hij op HF zit, maar op Insta verkoopt een NL’er zijn 18239 sinds deze week.
Maverick_jr07 heet ie geloof ik.