Ja ik ken het gevoel
Is ook gaaf
Wat dacht je van de iwc Mark XX in blauw? Die kan je op staal kopen met een blauwe rubber erbij. Heeft een snel wisselsysteem wat wisselen aangenaam maakt.
Ik heb de witte gehad, maar deze is mij niet spectaculair genoeg . Wel een prachtig horloge!
We stoken het vuurtje nog wat op
I rest my case.
Als je maar 3-4 horloges wilt, en dan tóch besluit uit te breiden… dan moet het voor mij wel de wauw factor hebben.
Als ik mensen zie met micro brands ben ik jaloers dat ze daar oprecht van kunnen genieten.
Ik geef open toe dat prestige en allure een deel zijn voor de hobby voor mij…
Als het makkelijk te verkrijgen is, of niet speciaal, is het niet voor mij .
Zelfs een witte omega en de sub zitten af en toe op de schopstoel voor een trade up naar iets nóg gavers…
Maarja.
Funds zijn niet oneindig en alles in een keer kopen is ook niet leuk
Uit eindelijk is ‘variatie van spijs doet eten’
Dus misschien toch maar een blauwe AT binnenkort haha
Wist niet dat die AT zo speciaal was
Auw @JohnvdT flauw hoor.
Heb je nou je rauwe post verwijderd omdat je ineens inzag dat het woord spectaculair binnen de horlogeliefhebberij gewoon gebruikt kan worden?
Toch nog een beetje spectaculaire kerst hier
Welnee.
Die post was voor een aantal types ongetwijfeld vlagmateriaal en Kerst is een tijd van vrede en verdraagzaamheid.
En wie wel of niet andermans horloges liever in bezit zou hebben dan weer andermans horloges… lekker belangrijk.
Zelfs als ultieme bracelet-autist vind ik dit toch een erg fraaie band
Het horloge ook trouwens
True. Daar ging het ook niet om.
Het ging om het woord spectaculair. En daarvan begreep jij volgens mij niet dat ik 3 horloges mooier kan vinden dan een verzameling van 10 horloges die een mix vertegenwoordigen bestaande uit spectaculaire en minder spectaculaire horloges. (In mijn ogen).
Daarom werd ik even concreet. Om dat te verduidelijken bij jouw eigen collectie.
Het is maar een mening he. Ieder mag doen wat die doet binnen deze hobby. Het was ook geen aanval. Je hebt een hele mooie collectie, alleen heb ik een andere smaak.
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik de collectie van @drh mooier vind dan veel andere collecties hier.
En nu
Amen!!!
Herkenbaar. Ik verzamel met het criterium: alleen onvervangbare stukken.