Mooie set zo Bahi.
Nummer 10, is dat de SPB207?
Inderdaad. Heb deze al een tijdje op een mm300 band, maar de groene rubber en metalen band heb ik uiteraard ook
Staat top die mm300 band.
Heerlijke set duikers ( op1 na dan)
Mooie collectie!
Bedankt!
collectie naar mijn hart, mooi geniet ervan.
Toffe collectie, die Deauville is mooi
Mijn bb58 is weg voor service en mijn Squale staat voorlopig nog te koop. Daarentegen heb ik gister een Suges tourbillon (HF fiffer) ontvangen en vanochtend een nieuwe Mission to the moon gekocht - dus er mag wel een plaatje af!
Vandaag
Er zit nog iets in de horlogepot om uit te geven - maar het moet niet. Mijn Sinn U50 is net weg.
Past een Sinn 144 GMT in dit plaatje? Of een Breitling Colt (grijze sunburst)?
Of is het evenwichtig zo?
Afgelopen maanden 3 stuks eruit gegaan. De Santos, de Reverso en de Explorer 2 zijn allemaal verhuist.
De Panerai en de Yachtmaster staan ook op de shortlist om te gaan.
We wachten nog op een witte Speedy maar verder geen wensen. Lekker rustig wel.
Mooie collectie. Ik ben geen IWC kenner en ben derhalve nieuwsgierig naar het verschil tussen de 2 rechter chronos in de middelste watchroll ?
Leuk dat je dat vraagt, bij deze: De rechter is de IW3711. Tussen 1993 en 1995 geproduceerd met tritium wijzers en indices, en een afgerond kristal. De middelste is een IW3713 met luminova, de nieuwste variant die tussen 2000 en 2005 geproduceerd werd, met het kristal omrand met staal. De linker is ook een IW3713, maar dan eentje van tussen 1995 en 2000 met tritium nog, maar ook het kristal met staal omrand.
Tja het is een prachtige set, wat erbij kan natuurlijk altijd en die Colt is een prachtig horloge.
Drie weg en nog twee op de nominatie om te verkopen.
Ik zou de boel nog iets verder indikken.
Ja joh. Stuk minder keuzestress