Jouw collectie op één foto deel XI

Geweldige line up! :100:
Alleen echte liefhebbers waarderen een horloge om het uiterlijk en niet om de aankoopprijs. :facepunch:t2:
Als deze trend doorzet komt er op de lege plek een horloge van de Grote Drie… :blush:

Super!

1 like

Hele vette speedmaster!

1 like

Wow mooie collectie, prachtige omega GMT great white :ok_hand:t3:

1 like

Heerlijke collectie!

1 like

Mooi. Ben gek op die 815.

1 like

Nee dit dus. Ik zou t konijn houden. Heerlijke collectie verder @Ojjz

2 likes

@YY77 en @Rolopalooza. Schitterend heren.

Mijn eindstand voor 2024/ Nieuwe aanwinst in de vorm van de regulator erbij. Dus de hele meuk maar weer eens bij elkaar geraapt.

Nu maar eens kijken kijken wat 2025 gaat brengen. Mss een mut moon als allerlaatste horloge. Nog 1 plekje over.

:point_down:

74 likes

Mooie collectie! Draag je de Blancpain vaak? Zie hem niet vaak op de foto geloof ik!

Thx!

1 like

T is wel een van de horloges die ik vaker draag. Maar ik maak niet elke dag foto’s van wat ik draag en ik kan soms een week lang t zelfde horloge dragen. :grin:

2 likes

Prachtige verzameling :star_struck:
Gepresenteerd op een krant :face_with_peeking_eye:

3 likes

Mooi hoor!

1 like

Stand van zaken. Box is vol en een om de pols. Moet eigenlijk wat uit in 2025. Teveel brengt me geen rust. Enkele krijgen geen draagtijd. Daarnaast is het wensenlijstje nog steeds lang en van tijd tot tijd aan verandering onderhevig

58 likes

Mooie verzameling zo :ok_hand:

1 like

Prachtige set :star_struck:

Maar dit:

7 likes

Dan moet je er inderdaad enkele verkopen, en 1 knaller terug kopen. Een nieuwe draai aan de hobby geven.

2 likes

:point_up_2: eruit en :point_down: erin? Of niet zulke drastische plannen? :rofl:

Mooie collectie trouwens Arjen :+1:

:camera_flash: Monochrome Watches

14 likes

Mooie collectie! Welk model Sinn is de linker?

Mooi gevulde box hoor!

1 like

Stevig plan, maar ik kan het wel volgen.

1 like