Jouw collectie op één foto deel XII

Speedymoon staat er idd niet op, wordt geserviced. Net als m’n Tudor Submariner. En ik heb nog een Speedmaster 145.022-69 onderweg :wink:

Maar ik zal eens nadenken over je suggestie. Je legt wel de inspirerende ideeën neer namelijk.

3 likes

Graag gedaan. Daar is dit forum voor toch?

2 likes

Zonder gein. Hele toffe collectie! :muscle::ok_hand:

1 like

Plus Speedy Moon en Tudor Submariner :thinking:
Prachtige collectie

1 like

Manmanmanman, dit is toch een setje om jaloers van te worden… echt super!

1 like

Hier sinds gister ook weer een update. Tijdje terug al de Pelagos 39 weggedaan en gister de Speedymoon ontvangen. Eerste stap richting vintage.

113 likes

Prachtige SpeedyMoon als onderdeel van een geweldige collectie. Schitterend Roald :ok_hand:

1 like

Magnifiek elftal :star_struck:

1 like

Heel tof. Ik ben geen uitgesproken liefhebber van modern, toch zie ik veel stukken die ik wel zou willen dragen.

1 like

Prachtige set. Heerlijk :ok_hand:

Hoe zijn de eerste Speedymoon bevindingen?

1 like

Mijn doos is vol,en ja ik mag er gewoon aanschaffen, maar nu kan ik alles in roulatie dragen. Goed gezien, er zit niets om de pols; Ik heb er al ééntje op het oog.

26 likes

Alleen als ik er naar kijk wordt ik al duizelig van links boven. :rofl:

1 like

Wacht, ik zal hem eens opwinden voor je!

2 likes

10 likes

Ik vind ze tof , alleen als schnabbel toch wat aan de prijs voor zomaar een fun fun watch. Wel heel cool

1 like

Een jaloers makende collectie :star_struck: :ok_hand:

2 likes

Erg goed. Stuk minder vintage dan ik had gedacht. En dan doel ik vooral op het feit dat deze SEL heeft wat de boel net wat minder ‘blikkerig’ maakt. Smullen.

2 likes

Van linksboven naar rechtsonder is volgorde van aanschaf, ook de volgorde van dit is de laatste tot we zien wel. :rofl:
In navolging van het Russen Vostok vrijdag, heb ik een Humism maandag om deze iig om de pols te hebben, en is het maandag vind ik het zeker niet vervelend hem te dragen.

Geen updates, wel tevredenheid.

De nieuwe Octo satin/polished in 37mm zou natuurlijk leuk zijn, maar dat wordt nog een paar jaar wachten :slightly_smiling_face:

74 likes

Ja duh. Full gold is altijd leuker dan TT.

1 like