Jouw collectie op één foto deel XII

Murph zijn automaat :+1: field uiteraard wel in quartz

Ah ik kende het model alleen als de Murph maar mijn veronderstelling dat die ook in Quartz komt blijkt verkeerd. Dank voor de correctie, weer wat geleerd :pray:

1 like

Ik ben helaas met horloges nogal merkgevoelig - geen microbrands voor mij :man_shrugging: en Tissot, Citizen Christopher Ward en Hamilton heb ik allemaal geprobeerd maar geen match. Seiko wel, en Sinn, Stowa, Oris, Tag, vind ik allemaal top.

1 like

66 likes

Heel erg gaaf, dit samen. :ok_hand:

Klasse collectie :+1:t2:

Wauw :pray:
Mis je niet iets blauw?

1 like

Mooie set hoor. Mis een beetje vintage, maar verder allemaal mooie iconen.

Ja, dat heb ik ook wel 'n beetje. Maar zelfs m’n meest betaalbare (duik)horloges vind ik eigenlijk nog te leuk om ze ‘af te raggen’. Misschien een Casio G-Shock? En dan idd een

Da’s lekker praktisch!

1 like

Mooie variatie zoals anderen al aangeven
Nu ik vind niet dat je iets blauw of vintage mist …… maar een klassiekere meer dress watch ( al dan niet met complicaties) ontbreekt imo wel :cry:

1 like

Erg fraai :heart_eyes::+1:

SPB077J1

Soms voor rond €500 2dehands te vinden. Als je de 50mm L2L aan kunt, een geweldige beater.

3 likes

Turtle van seiko. Goed draagbaar en op forum echt wel te vinden vaak ruim onder de 500.

Ja ik heb dus een Gshock, theoretisch gezien, maar die lijkt altijd om de pols van mijn oudste te zitten :joy:

Ja dat is zeker een kanshebber! Al zou een meer Explorer achtige look misschien beter passen. Heb al 2 duikers natuurlijk.

1 like

Echt prachtig, maar ik heb spillepootjes. Maximaal 40mm helaas.

1 like

Ja, draagt eerder als 42mm.

(Heb zelf ook de murph op een oyster gezwierd, AR reflectie lijkt iets minder dan de field automatic)

1 like

Een waanzinnige verzameling :sunglasses:
Hele mooie variatie in merken, complicaties, banden en kleur :ok_hand:

Hoe houdt de GP zich tussen dit geweld? Ik vind ze altijd prachtig maar ben Doorgaans bang dat ze te weinig draagtijd krijgen…

Heb nog een 36mm katabami liggen