Mooie collectie maar ook zeker een mooie map voor de banden. Ik zit altijd te rommelen in een plastic bakje voor mijn banden. Ware heb je deze vandaan?
Prachtige set zo - hier zou ik niks meer aan doen denk ik. Heel misschien een andere plaat in de Panerai, want donkere platen swappen makkelijker bandjes heb ik het idee. Maar wat een collect Boetje!
Ik mis nog een horloge waar ik ‘onvoorzichtig’ mee durf te zijn. Door het ietwat vintage karakter van mijn huidige horloges spring ik er niet onbezorgd mee in een zwembad bijvoorbeeld. Een moderne ‘toolwatch’ of field watch zou niet misstaan. De Sinn 656 zou ik top vinden, maar zijn best duur.
Die Flightmaster is een bijzondere en mooie verschijning zeg! Zie dat je ook aan de haal bent gegaan met die mooie Bulova van hier op het forum denk ik? Mooie set al!
Wellicht een Hamilton Quartz toevoegen als onbezorgd horloge?
Ik heb hem hier op het forum op de kop getikt een paar maanden geleden, nu mooi alle 20mm banden in een oogopslag.
Het is eigenlijk gewoon een horloge opbergmap. Met even googelen heb ik hem hier op Temu teruggevonden.